“Rekommenderas inte”

Kök: Italienskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 20 mars 2018 från mobil enhet

Jag och mitt sällskap kan verkligen inte rekommendera detta stället. Maten var långt under våra förväntningar och överpriser.

Tack 755michaelab

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Rustik restaurang med riktigt bra kött. Perfekt tillagat. Fantastisk dessertmeny. Ett plus är även bra vinet till bra priser. Kommer gärna tillbaka.

Tack fbrisfors
Omdömet skrevs 7 september 2017

Denna restaurang var vår absoluta höjdpunkt mätmässigt på vår resa i Dolomiterna. Vi blev rekommenderade denna restaurang och den uppfyllde verkligen förväntningarna. Första kvällen vi var här åt vi en T-bensstek, köttet betsälls per hekto och personalen kommer ut och visar köttet innan tillagning.

Väldigt trevlig och uppmärksam service. Andra gången vi var där några dagar senare, kom personalen ihåg oss och vi möttes ännu en gång med ett väldigt trevligt sätt.

Kan varmt rekommendera denna restaurang

Tack AndersT710
Omdömet skrevs 10 februari 2016 från mobil enhet

Inte jättemysigt. De lät oss beställa för många rätter som om det var normalt. Blev för mkt. Rörig personal. Barnhamburgare 17 Euro... Dyrt.

Tack Tulllebo
Omdömet skrevs 24 februari 2015

Några dagars skidsemester i Cortina och vi fann denna härliga restaurang. Rustik italiensk mat när den är som bäst. Trevlig service. Underbar hemlagad pasta. Vi var här två gånger. Lika nöjda vid båda tillfällen. Gnocchi med tryffel och inbakad mozzarella. Prova citronsorbet smaksatt med salvia. Mums!

• Atmosfär
1  Tack Anna B

Resenärer som tittade på Ra Stua tittade också på

Cortina d'Ampezzo, Province of Belluno

Besökt Ra Stua? Berätta vad du tyckte!