“Lovely vacation house in a nice town”

Omdöme om Villa Donatelli

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Cullen K
1 omdöme
Omdömet skrevs 9 oktober 2019 för en vistelse i september 2019

Datum för vistelsen: september 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera
Pålitligt enligt resenärer
Skapa ett kostnadsfritt objekt
© 2021 TripAdvisor LLC Med ensamrätt.

Det här är den version av vår webbplats som är riktad till personer som talar Svenska i Sverige. Om du är bosatt i ett annat land eller en annan region väljer du den lämpliga versionen av Tripadvisor för ditt land eller din region i rullgardinsmenyn.