Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Travelocity
eDreams
Omdömet skrevs 18 september 2016 från mobil enhet

Ett fantastiskt ställe med allt ifrån vinprovning och mat från det Toscanska köket till spa och bad med utsikt utöver det vanliga.

Mycket serviceinriktad personal, och många goda maträtter från köket och en vedeldad utegrill gör vistelsen mycket behaglig.

Platsen ligger bra till för dagsutflykter till många sevärdheter i närheten, bland annat andra vingårdar som har ypperliga viner till provsmakning och försäljning.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack Christer G
Omdömet skrevs 20 augusti 2016 från mobil enhet

Vi har tillbringat en vecka på Palazzo Bandino och är mycket nöjda.

Varje dag avslutas med en otrolig meny och mycket goda viner till bra pris. Bemötandet är mycket välkomnande och trevligt.

Omgivningarna är otroligt vackra och utsikten från deras fina spa är fantastisk.

Läget möjliggör fina utflykter inom korta avstånd - till Val d'Ocia, Montepulciano, Pienz att och Siena bara för att välja några...

Vi rekommenderar varmt detta trevliga Agriturismo och återvänder gärna.

Tack EvaL230
Omdömet skrevs 11 augusti 2016

En vacker miljö på en Toscansk vingård, maten är hur bra som helst, vinet mycket bra till humana priser. Bra och saklig information om vingården och igen, passa på att äta o dricka! Ni kommer inte att ångra er!

Tack Tommy S
Omdömet skrevs 3 augusti 2016 från mobil enhet

God mat och gott vin. Passa på att köpa hem ett billigt kvallitetvin. Trerätters middagen var välgjord och mycket god, saklig info om vingården och hur dom arbetar. Familjen och ägarna är hur trevliga som helst och kvällarna slutar i festyra.

Tack tommy s
Omdömet skrevs 7 juni 2016 från mobil enhet

Jättetrevligt boende, lungt och skönt, säkert innan säsongen börjat. Frukost med färsk frukt och gott kaffe.Druckit gott vin till inköpt antipasto .Vingården är ett bra utgångsläge till utflyktsmål med bil. Är jättenöjd med våran vistelse här!

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack box194