“Life is good”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

50 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 69 hjälpsamhetsröster
“Life is good”
Omdömet skrevs 25 september 2018 för en vistelse i september 2018

Vi hyrde huset i utkanten av Cefalú i 17 dagar och hade det underbart. För två personer är det gott om plats och vi satt alltid ute och åt på den stora gården med utsikt över Medelhavet. Här finns allt man behöver i köket och gott om saker som diskmedel, kryddor och disk- och tvättmedel.
Allra bäst var när vi gick nedför trappor direkt till en liten vik där vi för det mesta var ensamma. Vilken lyx! I vattnet kunde vi vid snorkling se spännande medelhavsfiskar eller bara njuta av det tjugofemgradiga vattnet.
Det är lätt att gå in till staden Cefalú, men vi trivdes så bra i huset att vi för det mesta badade, läste och lagade mat.
Salvatore och hans fru är hjälpsamma och gjorde att vi inte behövde sakna någonting.
Summa summarum: en drömsemester!

Datum för vistelsen: september 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Omdömet skrevs 31 oktober 2014 för en vistelse i oktober 2014

Datum för vistelsen: oktober 2014
Omdömet skrevs 28 juli 2014 för en vistelse i juli 2014

Datum för vistelsen: juli 2014
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera