Kostnadsfri avbokning till den 23-02-08
Boka nu, betala på plats
Vio.com
Priceline80 US$
Hurb146 US$
Omdömet skrevs 16 juli 2019

Mycket bra hotell med en kort promenad till stranden. Även gångavstånd till gamla stan med sina restauranger och affärer. Välstädade rum,rent och snyggt. Trevlig och hjälpsam personal som alltid är tillmötersgående. Frukosten är helt okej. Kan absolut rekommendera hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Maria A
Omdömet skrevs 9 juni 2019

Trevligt hotell med centralt läge, nära till bad och gamla stan. Trevlig personal, Lucia som städade på fjärde våningen mötte oss varje dag med ett leende och gjorde ett fantastiskt jobb. Inte så stor frukostbuffé, lite mer grönsaker hade jag önskat. Fin takterrass med några solstolar, jacuzzi och ett litet gym. Bra storlek på balkongen.
Vi rekommenderar detta hotell och skulle boka det igen om vi återvänder till Cefalu.

Datum för vistelsen: maj 2019
1  Tack anpeb
Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Fint och familjärt hotell, mycket trevlig och hjälpsam personal. Bra frukostbuffé. Takterrass med bubbelpool och litet gym. Rena och fräscha rum. Bra parkering. Stans bästa livsmedelsbutik runt hörnet. Två kvarter till stranden. Hotellet har rabatt på Lido Peter Pan

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack JukkaRi
Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Vi har precis kommit hem efter en fin vecka i Cefalù. Vi är en familj på två vuxna och två barn 9 och 13 år. Vi rekommenderar varmt hotell Artemis. Utmärkt läge, nära till stranden och lagom promenadavstånd till gamla stan. Hotellet är fräscht och servicen är mycket god. Bland annat så blev vi varje morgon varmt mottagna av Giovanni med personal, där en god frukost serverades. Alldeles runt hörnet finns biluthyrning och hotellet erbjuder gratis parkering. Kvinnan som städade vårt rum (plan 3) var fantastisk. Vi hade två rum med connection door, toppen! Det är smidigt att ta flygbussen till Palermo och därefter tåget (ca 50 min) till Cefalù, sen endast 150 meter till hotellet. Tack hotell Artemis för en jättetrevlig vecka!

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack MrsRehnquist
Omdömet skrevs 16 september 2017

Fräscht hotell centralt Cefalu. Fina och bekväma rum. Lucia städade perfekt varje dag. Mycket vänlig och hjälpsam. Giovanni Veronica och Concetie lika hjälpsamma och trevliga i baren och frukostmatsale. Nära till stranden och Gamla stan, och det mesta annat.

Datum för vistelsen: september 2017
1  Tack Per H