“Fanstastisk pizza!”

Tre Porte (The Three Doors)
Rankad som nr 12 av 45 Restauranger i Castellina In Chianti
Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn, Större grupper
Middagsalternativ: Middag, Sent på kvällen, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Här åt vi förmodligen de bästa pizzor vi någonsin ätit! Mycket trevlig och personlig service. Missa inte den sköna uteplatsen på terrassen på baksidan (istället för den på gatan).

Tack Johan E

Omdömet skrevs 4 juni 2017

Vi åt dom bästa pizzorna vi någonsin ätit. Tomatsåsen var hemgjord och i en klass för sig. Jag åt en som heter Chianti, med salami. Kan verkligen rekommenderas. Bra service med trevlig personal.

Tack Ingrid N
Omdömet skrevs 19 juli 2016

Höga ambitioner som man inte riktigt kan leva upp till. Avancerade uppläggningar. Goda pizzor. Populärt.

Tack Eva E
Omdömet skrevs 26 juli 2015 från mobil enhet

Vi åt lunch här, restaurangen var fullsatt, personalen hanterade det bra, även om viss väntetid uppstod. Maten carbon, men långtifrån minnesvärd, pizzorna sannolikt bästa köpet där

Tack Hakannova
Omdömet skrevs 17 maj 2012

Här åt vi den bästa pizzan under vår italienresa. Vi provade även en grillrätt med kronärtskockor som var mycket god.

Tack Ninni A

Resenärer som tittade på Tre Porte (The Three Doors) tittade också på

Castellina In Chianti, Province of Siena

Besökt Tre Porte (The Three Doors)? Berätta vad du tyckte!