Omdömet skrevs 23 oktober 2015 från mobil enhet

Vi kan varmt rekommendera detta hotell. Privata stranden och bryggan var mycket bra och inte så mycket folk just när vi var där. Frukosten var bra och det är en fantastisk utsikt. När vi kom dit åt vi även middag på hotellet, buffé. Underbar mat! Hade inte höga förväntningar på hotell-buffé men jag blev verkligen positivt överraskad. Så mycket god italiensk mat!

Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Pernilla R
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 4 september 2014

Vi grundade vårt val på recensioner från TripAdvisor och vi var mycket nöjda med vårt beslut. Vi ville hitta ett hotell där vi kunde gå till stranden, njuta av poolen, njuta av utsikten, äta på hotellet om vi ville och även vara nära till restauranger, affärer och lokala vingårdar och detta hotell har allt detta och mycket mer. Personalen är mycket vänlig och hjälpsam, vårt rum var stort och hade utsikt över havet och Porto Azzuro som vi njöt nästan varje kväll från vår balkong. Som andra har noterat är WIFI ojämnt men det var bra i lobbyn och restaurangen. Många bra restauranger i närheten och jag rekommenderar starkt de lokala vinerna. Sammantaget ett bra hotell för att koppla av och njuta av Elba.

Tack Agust V
Omdömet skrevs 4 juli 2014

Vi kan varmt rekommenderar detta hotell som ligger på den fantastiska ön Elba. Allt under vår vistelse var fantastisk. Den service som hotellet gav på alla olika delar var kanon. Finns även dyk kurser och möjlighet att prova på. Ta bilen in till Porto Azzuro som ligger mitt emot behövs inte då man kan enkelt beställa en taxi båt som hämtar en vid stranden till en billig kostand.

• Bodde här: juli 2014, reste med familjen
Tack Janne65
Omdömet skrevs 4 september 2013 från mobil enhet

Ett bra hotell med ett utmärkt läge och en fantastisk utsikt från hotellbalkongen. Hotellet är dock något slitet då det har rätt många år på nacken. Restaurangen serverar en god flerrättsmiddag med en fr.a. en riklig för- och efterrättsbuffe'.

• Bodde här: juni 2013
Tack Lena S
Omdömet skrevs 27 september 2012

Jag och min fru bodde på detta fantastiska hotel mellan 13/9-20/9 som har fantastiska rum en fantastisk och hjälpsam personal och en utomordentlig service och icke att förglömma ett fantastiskt bra kök hotellet har en Hovmästare som är outstanding Grazie Luigi.

Tips för att välja rum: Välj rum med havsutsikt.
  • Bodde här: september 2012, reste som ett par
Tack Peter A