“Familjen skulle fira min 50 års dag ”
Omdöme om El Pael

El Pael
Rankad som nr 10 av 83 Restauranger i Canazei
Bra för: Lokal mat, Affärsmöten
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Middag, Lunch, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Familjen skulle fira min 50 års dag på denna restaurang El Pael . Vilken otrevlig personal. Men maten var ok. Men skulle aldrig gå hit igen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack theresaa964
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 147)

Omdömet skrevs 26 mars 2019 från mobil enhet

Riktigt dåligt gästbemötande och en meny där flera rätter utgått för dagen. Förutom att stora delar av menyn inte gick att beställa så präglades detta besök av nonschalant personal och urusel service. Skulle verkligen inte rekommendera detta ställe. Finns betydligt mer kvalitativa krogar att välja på där gästen står i centrum.

1  Tack Mats J
RobyAnesi, Proprietario på El Pael, svarade på det här omdömetSvarade 4 juli 2019

Dear Sir, unfortunately that day was busy because we missed two persons. The care of our guest and the service is very important for us! Unfortunately strage days can happen but most of our guest appreciate our service very much! We hope to see you another year to make you to change your opinion!

Omdömet skrevs 26 mars 2019

Vi skulle hit med Nortlander på vinprovning, vilket resebolaget strulade bort (Kanske pga för få anmälningar).
Skam den som ger sig. Vi hade redan testat det mesta på turistlistan som övriga vinbarer erbjöd i Canazei så vi gick hit ändå på vinst och förlust. Det var mycket trevligt även om vi bara åt lättare tilltugg då vi redan hade ätit innan.
Jag tror dock att maten är fantastisk också, den såg väldigt spännande ut. Rekommenderas. Duktig personal.

Datum för besöket: februari 2019
Tack tomash918

Thank you very much!!!

Omdömet skrevs 24 mars 2019 från mobil enhet

Första kvällen valde vi denna restaurang efter gott omdöme och vi kan bara hålla med!!! Går nog hit igen denna veckan!

Tack 941helenah

Thank you very much, see you again!

Omdömet skrevs 21 mars 2019 från mobil enhet

Vi åt kött som servitrisen rekommenderade oss. Fanns ej på menyn. Fick in 900g till 3 personer. Vi trodde aldrig vi skulle orka de, men allt slank ned. Vinet de rekommenderade till passade utmärkt. Över förväntan. Super nöjda.

Tack sol_jen84

Thank you very much, hope to see you again here!

Resenärer som tittade på El Pael tittade också på

Canazei, Province of Trento
Canazei, Province of Trento

Campitello di Fassa, Province of Trento

Besökt El Pael? Berätta vad du tyckte!