Omdömet skrevs 3 juni 2019

Trevligt hotell mitt i Canazei. Stor frukostbuffé och helt okej trerätters middagar. Hotellet har ett spa, men då det inte ingick i priset testade vi det aldrig. Lite i längsta laget från liften, kanske en shuttlebuss vore på sin plats?

Datum för vistelsen: februari 2019
Tack MarieSerenius
Omdömet skrevs 14 maj 2018 från mobil enhet

Vi var här sista veckan på säsongen och hotellet ligger mitt i byn, nära till skidbussen men det funkar absolut att gå till kabinen, tar ca 10 i lugn takt och med pjäxor på... vi fick charmiga rum högt upp med bjälkar i taket. Frukostbuffé helt ok med bra utbud. Lunchen intogs ju i backen men på kvällarna serverades vi en 3-rätters . Skönt att slippa leta restaurang när du är ett större sällskap som har åkt skidor hela dagen... maten bestämde man dagen innan via menyer man fick. Klockrent! Trevlig personal men inte alltid superstarka på engelska... funkade ändå! Mysig pub med väldigt bra priser i källaren! Rekommenderas!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack 687carinal
Omdömet skrevs 21 april 2018 från mobil enhet

Vi bodde här v14 påsk.
Ett gammalt hotell lite slitet men som absolut fungerar för att bo/ sova åka skidor!
Ligger centralt i den mysiga byn Canazei. Ca 600m från liften lite närmare närmare när man kommer från backen och ska hem.
Vi hade ett mysigt rum på vån4 för 4 personer funkade bra. Fanns hiss!
Skidförråddet var litet alla skidor fick inte plats på den tilldelade platsen, fanns pjäxtork men inte plats till alla på hotellet.
Tråkig/ dålig frukost middagarna helt ok mycket mat.

Datum för vistelsen: april 2018
Tack mattiasr252
Omdömet skrevs 3 april 2018

Som sagt det gäller få rätt rum, vi bodde på andra våningen visse en trappa och dess utsikt.... Det var dock rent och bäddades varje dag, helt ok. Frukosten var mkt bra tyroliskt... hade halvpension .... middagen kunde varit något bättre kvalité på dock mycket mycket trevlig personal.

Tips i "kålåren finns en kanon bar och restaurang.

Rumstips: Spa avdelningen var bra sa de andra.
Datum för vistelsen: mars 2018
Tack BiRo01
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Här gäller det att få rätt rum! Vi fick ett uselt rum i en halvkällare precis där folk stod och rökte på natten, nära nattklubben. Mögligt, utan luft och hemskt! Efter en natt fick vi byta rum till ett jättefint underbart rum! Här trivdes vi! Frukosten var helt ok men maten på halvpension kunde vi sluppit. Tråkigt och smaklöst men mycket att välja på! Läget är centralt och nära till skidbussen, om man inte orkar gå - vilket fungerar utmärkt.

Datum för vistelsen: mars 2018
Tack AnJaSweden