“Trevligt”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Dåligt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Andoain, Spanien
Omdömet skrevs 28 augusti 2017 för en vistelse i augusti 2017
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: augusti 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   No.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 1 2017
La lamentela è del tutto ingiustificata .L'ospite non aveva voluto pagato le spese per la pulizia finale, e alla fine, per benevolenza del proprietario, le sono state totalmente abbuonate. Non raccomandiamo questa ospite a nessuna struttura!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera