“Familjesemester”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Familjesemester”
Omdömet skrevs 30 juli 2015 för en vistelse i juli 2015
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Familjeresa för två vuxna och tre barn i åldern 3,13 och 17 år.
Fräscha välstädade lägenheter med okej köksutrustning för enkel matlagning.
Fint och välskött poolområde.
Bra med egen uteplats.
Bra mataffär på området med fin delikatessdisk.
Hotellet ligger mycket nära en mindre flygplats vilket kan vara svårt att uppfatta på kartan.
Hade önskat tydligare prisuppgifter för tillägg som sänglinne/handdukar och städning.
Jag fick dessutom lämna deposition vid incheckning vilket jag redan gjort via Tripadvisor.
Läget kräver bil vilket vi hade.Det fanns gott om parkeringsplatser.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Poolområdet,uteplatsen och storleken på hotellet.Det var välstädat och fräscht.
Gillade minst: Det var svårt att få svar på iförväg på vilka avgifter som skulle tillkomma.Wi-FI gick endast att använda utomhus.
Resegrupp: Storfamilj
Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Fick du valuta för pengarna?
  • Hade hotellet wifi/internet?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
maj 16 2017
Kära familj, tack för din recension. Du har rätt om insättningen: Vi har också bett vid ankomsten , även om det redan tagits ut av tripadvisor . Vi ber om ursäkt. Vi föreslår, för framtiden, att kommunicera direkt till fel i receptionen, så att du kan rätta till felet. Vi hoppas att vi ses snart.

Gentile famiglia, grazie della recensione. Avete ragione in merito alla cauzione: ve l'abbiamo chiesta anche all'arrivo, anche se vi era stata già addebitata da tripadvisor. Ce ne scusiamo. Vi consigliamo, per il futuro, di comunicare subito alla reception l'errore, per permettere di correggere l'errore. Speriamo di rivedervi presto.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera