“Svårhittat men väl värt att hitta”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Mycket bra - baserat på 1 omdöme

Omdömen från våra medlemmar

Bo H
1 omdöme
“Svårhittat men väl värt att hitta”
Omdömet skrevs 15 september 2015 för en vistelse i september 2015

Mycket svårt att hitta dit och bristande kontakt med ägare eller värd också, vid hemresa.
Trots mitt i livfull stadsbebyggelse ganska miljö. Stor lägenhet, bra utrymmen, rejäla sängar, oerhört välutrustat, ingen hushållspryl saknades, ovanligt bra dusch. Hyfsat med parkering.
Minus: ingen air conditioning - rätt långt till storköp - en bit till beachen också.
Köper man detta var det ett utmärkt boende för ett ovanligt lågt pris.

Datum för vistelsen: september 2015
Hotellets skick på det stora hela Sängar och madrasser
Kök och redskap Rent badrum
Service
Gillade mest: Köksutrustningen
Gillade minst: Avsaknad av luftkonnnnnnditionering ?
Resegrupp: Ensam resenär
Din ålder 65+
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera