Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 30 april 2018

Stort hotellområde med många pooler och nära till strand. Bra städning, god mat, sköna sängar och härlig utsikt. Det ligger ca 11 kilometer från Dubrovnik men hotellet ordnar shuttles och det går en lokalbuss precis utanför som funkar bra. Mycket trevlig personal. Wifi över hela området.

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack 702johanna
Omdömet skrevs 16 juni 2017 från mobil enhet

Dock lite för tillrättalagt för en vagabond som mig men gillar man att semestra på ett "komplex" och vill ha en lättsmält sol-och-bad semester så är det perfekt. Jättefint! Underbara croatien! Vvv vvv vvv. Vvv. Vvv

Datum för vistelsen: juni 2017
1  Tack erapalk
Omdömet skrevs 11 maj 2017 från mobil enhet

Det här hotellet är ett mellanting mellan ett stort konferenshotell och ett Ving-komplex för familjer, man försöker tillhandahålla allt.

Lyckas väl inte till 100%, men jag är mycket nöjd med rum och mat (stort utbud på buffér och menyer - jag är kräsen).

Småsaker, som att man får gå igenom frukostmatsalen för att komma till konferensanläggningen, tar bort de sista procenten.

Jag skulle gärna spendera en vecka här med familjen, tror att vi skulle gilla det.

Nu är det tre dagar på konferens. Då är det också svårt att hinna med att testa pooler, strand, omgivningar, etc.

Men det här är ett gigantiskt, riktigt bra hotell där personalen gör sitt bästa för att man ska trivas.

Datum för vistelsen: maj 2017
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack janhO4129UV
Omdömet skrevs 14 juli 2016

Rummen är moderna och housekeeping städar flera gånger om dagen.
Wifi i hotellets restauranger över hela området. Det finns även en liten matbutik, apotek och bankomat inom hotellets område.
Ett stort plus för mig var Marina Pool (endast för vuxna) där det var lugnt och tyst och drinkar kunde beställas från solstolen.
Jag åt de flesta middagarna på Maraska Bar & Lounge eftersom det fanns lite lättare mat där och utsikten från uteserveringen är väldigt fin. Personalen är ganska ung och inte så rutinerade ännu men det övervägs av de är väldigt tillmötesgående.
Det finns minibussar och en båt som tar dig till från Radisson BLU <-> Dubrovnik mot en mindre avgift.
Stort utbud av behandlingar i SPA:t

Datum för vistelsen: juli 2016
  • Restyp: Reste ensam
2  Tack Johan_S_SWE
Omdömet skrevs 7 juli 2016

Hotellet är ett enormt komplex, plus att det finns intilliggande villor/lägenheter man kan köpa/hyra. Detta gör att de tre pooler hotellet har är helt överbefolkade och då vi kom ner efter frukost kl 9:30 hade folk strött ut sina ägodelar och "paxat" i princip samtliga stolar. Det finns en strand i anslutning till hotellet som även den var full med utlagda handdukar och saker. Sammantaget har hotellet ej dimensionerat sina stran/sol områden med tanke på horden av gäster som bor där.

Maten var inget vidare, vid frukosten båda dagarna då vi var där serverades gammal frukt och utbudet var absolut inget man kan förvänta sig vid en 5 stjärnig resort.

Vid incheckning, mycket oproffsigt bemötande av personal trots att vi är Club Carlsson guld medlemmar.

Rummet var fräscht och stort(vi fick sviten som uppgradering pga Club Carlson status, dock med mycket rynkande på näsan och sneda blickar). Välstädat och välskött.

Priset är i överkant och jag tycker inte att man får den servicen och valutan för pengarna som förväntas då man besöker 5 stjärnigt hotell.

Vi kommer inte bo där igen och jag rekommenderar ingen annan att göra det heller.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack 867ewal
CarlsonRezidor, Customer Support Specialist på Sun Gardens Dubrovnik, svarade på det här omdömetSvarade 11 juli 2016

Hej,
Tack för att du tog dig tid att recensera vårat hotell och vad kul att du gillade rummet! Jag beklagar verkligen att du upplevde att vistelsen inte levde upp till era förväntingar. Jag har givetvis fört vidare alla dina synpunkter till hotelledningen som kommer ha dem i åtanke vid framtida förbättringar av hotellet. Under tiden vill jag ändå passa på att önska dig välkommen åter och ha en fortsatt fin dag! - Julia