Kostnadsfri avbokning till den 21-03-21
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-03-21
Trip.com
SPARA 21 US$
eDreams79 US$
Hurb87 US$
Omdömet skrevs 15 december 2019

Hissen funkade inte fick gå tre våningar.En handuk var. Dålig frukost fanns knappt något att äta. Nä inge bra hotell tyvärr. Rent och snyggt. Men det var allt. Hörde att hissen var avstängd även förra året under hundmässan när andra bott där. Inge bra betyg.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Annica L
Omdömet skrevs 2 december 2019

Allt var bra, det som var bäst personalens bemötande. Vill förtydliga då jobbade en tjej som var thailändsk tror jag. Hon var super bra.
Förutom det rummet var fräsch, frukosten var bra, städningen var jätte bra.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack alice847
Omdömet skrevs 15 november 2019 från mobil enhet

Mycket slitet, lyhörda rum som inte renoverats senaste 20 åren. Otrevlig personal som struntar i gästerna. Behövde strykjärn och tjejen i receptionen sa att det är utlånat. Ett enda för hela hotellet. Hon visste inte hur länge det var utlånat och bara ryckte på axlarna och gick iväg!
Varma rum med dålig luft, var tvungen att öppna fönstret men då kunde jag inte sova pga pendeltåget som susade förbi och all annan trafik.
Enkel frukost och bara bröd och lite pålägg och yoghurt.
Matos från köket sprider sig in till rummen.
Det borde inte heta hotel. Ett enkelt vandrarhem som inte är värd ens en stjärna. Aldrig mer!

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack jarivan
Omdömet skrevs 19 september 2019

Aldrig mer!! Det är inte värd pengarna och personalen var super otrevliga. Har aldrig blivit bemött så dåligt inom den här branschen, frukosten urtråkigt och tog slut redan 8:30. Dagis i närheten som gör det omöjligt att koppla av. Delad badrum och toa mittemot rummet, mycket folk hela tiden. Parkering kostar 120 SEK extra.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack azajoon
Omdömet skrevs 23 augusti 2019

Detta var min tredje gång jag besökte hotellet och tredje gången gillt har den varit strålande, god frukost, vänlig personal, bra bastu och duschutrymmen. Det som var negativt denna gång var att rummet var väldigt dammigt, men annars fanns det inget att klaga på.

+ till frukostavdelningspersonalen, Mannen som avdukade borden var väldigt proffsig och bemötande.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack jet5884u821