Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 16 november 2021

Jag och min sambo såg fram emot att lämna vardagen och bokat in oss på detta hotell denna lördagen för en natt som blev en stor besvikelse. Vid entre hade man sopat ihop en hög med cigarettfimpar men ej plockat upp detta inte trevligt alls.
Det var ett trevligt bemötande av den manliga receptionisten när vi kom. det kan man inte klaga på. Sen går vi till våra rum sätter väskor, går ner till reception och det visar sig att a la carte är stängt, dom kunde värma paj! Vi beger oss ut till en annan restaurang sen när vi kommer tillbaka ville vi sätta oss i baren för lite goda drinkar (bardisken var så kladdig så fick be dom om att torka av) men NEJ där kunde man bara få enkla drinkar av receptionisten.
Vi går upp till vårat rum finns inga morgonrockar ringer ner till reception. Dom kommer snabbt upp med två stycken skrynkliga morgonrockar. Avfallshinken på toaletten var inte tömd sedan den förra boende på rummet. Kudden fanns det stora gamla fläckar på. I frukost matsalen på morgonen var det en bra buffé MEN skitiga bord med fläckar på, salt och peppar på borden var nästan tomma. Fläckar på väggen där vi satt. Måste säga ett riktigt skitigt hotell. Så besviken!

Tack bellabellapanamera
Henrik Krantz, Guest Services / Front Office på Scandic Talk, svarade på det här omdömetSvarade 17 november 2021

Hej,

Vi på Scandic Talk vill be så mycket om ursäkt för det som har skett under er vistelse hos oss och samtidigt tacka för ärlig feedback. Jag kommer att ta med mig av er återkoppling till berörda avdelningar för att säkerställa kvalité och service.

Har ni ytterligare funderingar eller dylikt är ni välkomna att kontakta mig.

Återigen stort tack för er tid att lämna återkoppling.
Era åsikter är ovärderliga då det ger oss möjligheten att förbättra oss.

Med vänliga hälsningar

Henrik Krantz
Scandic Talk

Omdömet skrevs 12 november 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Henrik Krantz, Guest Services / Front Office på Scandic Talk, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2021

Omdömet skrevs 10 november 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Henrik Krantz, Guest Services / Front Office på Scandic Talk, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2021

Omdömet skrevs 3 november 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Henrik Krantz, Guest Services / Front Office på Scandic Talk, svarade på det här omdömetSvarade 5 november 2021

Omdömet skrevs 29 oktober 2021

Datum för vistelsen: oktober 2021