“Underbar semester i pittoresk fransk by”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
10 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Utmärkt - baserat på 10 omdömen

Omdömen från våra medlemmar

848sofiat
1 omdöme
“Underbar semester i pittoresk fransk by”
Omdömet skrevs 21 maj 2020 för en vistelse i juli 2019

Fantastisk semester i en liten pittoresk och charmig by, som trots sin storlek erbjuder allt man kan önska. Huset är underbart med sin franska charm och egna pool. Det är fint inrett och bjuder på generösa sällskapsytor både inomhus och ute i den insynsskyddade trädgården. Läget är toppen för att åka på dagsutflykter till både vingårdar, havsbad, shopping och massa annat. Värdparet kan inte vara bättre! Så himla trevliga och bjuder på sina bästa tips på hur semestern kan maximeras utifrån personliga intressen och önskemål. Vi längtar tillbaka :)

Datum för vistelsen: juli 2019
merjakent ...
2 omdömen
“Fantastisk och genuint på Maison Garney i Provence!”
Omdömet skrevs 13 maj 2020 för en vistelse i juli 2018

Vi rekommenderar varmt att er nästa drömsemester går till Maison Garney! Värdparets välvilja att delge av sina kunskaper i Rijans med dess franska kultur är helt ovärderliga och ger minnen för livet. Vill särskilt uppmana att uppleva vandringslederna i bergen med dess fantastiska vyer över det bedårande landskapet!

Datum för vistelsen: juli 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
V1647WAth ...
Nice, Frankrike
“Personlig, genuint Franskt.”
Omdömet skrevs 11 maj 2020 för en vistelse i juni 2019

Ett mycket bra och lugnt ställe. Perfekt boende för kompisar, familjen, arbetskompisar eller dina nära och kära.
I byn (Rians) så finns det mesta som behövs för att man ska trivas i byn. Poolen som finns tillgänglig är ett stort plus i helhets upplevelsen. Finns mycket att upptäcka i närheten som t.ex. Sillans la Cascade ett litet "paradis" som finns ca 30 min bort med bil.

Datum för vistelsen: juni 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Q4955PZsu ...
“Genuint boende”
Omdömet skrevs 9 maj 2020 för en vistelse i september 2019

Man får ett superbra, rent boende och ett fantastiskt värdpar Viktoria och Micke. Man känner sig verkligen som en del av Rians. Det är ju inte turistigt utan man kan verkligen leva som om man är en del av Frankrike. Alla i närområdet är väldigt trevliga och hjälpsamma trots att man inte kan någon franska. Vi har återvänt flera gånger och kommer gärna tillbaka igen . Från Rians har man nära till både Marseilles, Nice och många andra jättefina platser men man bor ändå i en intim by med bageriet runt knuten. Maison Garney är väl värt ett besök.

Datum för vistelsen: september 2019
tomasn757
2 omdömen
“Tomas”
Omdömet skrevs 8 maj 2020 för en vistelse i juni 2019

Vecka 23 Viktoria mötte oss med ett leende och hunden Suki - förlåt stavning. Ledde oss till Maison Garney. Här spenderade vi en fantastisk semestervecka. I en lägenhet som inrymmde oss alla 8 personer. All bekvämlighet tillgänglig inte minst den fantastiska innergården med pool poolhus grill och matplats/häng för oss alla. Området Rians bjuder på massor av möjligheter till aktiviteter, aktiva som avkoppling. // Tusen tack för utomordentlig gästfrihet till Micke o Viktoria från Luleågänget

Datum för vistelsen: juni 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera