“Helt fantastiskt hus för hela vår familj, barn ...”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Alla senaste på svenska
znogg99
Varberg, Sverige
1 omdöme
“Helt fantastiskt hus för hela vår familj, barn och barnbarn!!”
Omdömet skrevs 10 november 2017 för en vistelse i oktober 2017

Lugnt och avskilt läge. Passade perfekt som utgångspunkt för våra utflykter. Dispositionen av huset, med två separata lägenheter, gjorde att alla i vårt sällskap på 19 personer kunde få sin egen privata del. Stor och fin matplats med grill i trädgården. Poolområdet är även detta superfint.
Bra omhändertagande av representanten på plats.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
1 omdöme
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan för en vistelse i mars 2018
NYHET

Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
sep 24 2018
danke
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera