“Helt fantastiskt hus för hela vår familj, barn ...”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Villa Andalucia

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

znogg99
Varberg, Sverige
1 omdöme
“Helt fantastiskt hus för hela vår familj, barn och barnbarn!!”
Omdömet skrevs november 10 2017 för en vistelse i oktober 2017

Lugnt och avskilt läge. Passade perfekt som utgångspunkt för våra utflykter. Dispositionen av huset, med två separata lägenheter, gjorde att alla i vårt sällskap på 19 personer kunde få sin egen privata del. Stor och fin matplats med grill i trädgården. Poolområdet är även detta superfint.
Bra omhändertagande av representanten på plats.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
från
/ natt
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera