Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

16 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 hjälpsamhetsröster
“Ms”
Omdömet skrevs 23 juni 2019 för en vistelse i juni 2019

Det här är ett hus som endast fungerar för uthyrning till besökare och påminner på det viset om de stugor man kan hyra i fjällen.
Välutrustade, men opersonliga.
När vi bokade stod det att en extra avgift på 10€ togs ut vid ankomst senare än 21. Under ankomstdagen när vi hade kontakt med personen som skulle ge oss nycklar så framkom det att vi var tvungna att komma före kl 20. Samma gällde vid utcheckning då det i informationen stod att det var fram till kl 12, men sedan fick vi veta att det var senast kl 11. Kring detta var det en hel del extra tidsödande sms-kontakt och det visade sig att boendet hade bytt nyckelutlämnare, men inte ändrat tiderna som nu gällde i informationen. Ingen jättestor grej, men många onödiga missförstånd pga detta som tog tid och var irriterande.
Lakan ingår ej utan det betalar man extra för, vilket vi gjorde. Äckligt nog hittade vi 3 avklippta tånaglar i den ena enkelsängen. Vi fotograferade dessa och påpekade detta för personen vi hade kontakt med, men blev bortviftat med att hon inte kunde förstå hur de hamnat där.

Så summan av kardemumman är att vi inte var så jättenöjda med det här boendet. Hoppas andra har bättre tur och att uppgifterna på Airbnb är rättade och stämmer bättre överens med det som gäller nu.

Datum för vistelsen: juni 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera