Spara

Sohtell
Göteborg, Sverige
Läs alla 42 omdömen

Omdömet skrevs 15 december 2019 från mobil enhet

Vi var här med firman för att äta julbord, vi var ett stort sällskap. Jättemysig miljö, välkomnande värme hos personal och inredning. Inte ett jättestort utbud på julbordet, men det som var uppdukat var väldigt gott! Älskade de hemgjorda sillarna, lammkorven och skinkan. Sillarna var verkligen outstanding! Det enda jag saknade var sillsallad, annars hade det varit perfekt! Personalen var lösningsinriktad och skramlade fram den enda snaps jag gillar, Bäska droppar, trots att det bara var beställt tre andra sorter i förväg, kärlek till dem! synd att det var mörkt ute, annars hade man kunnat njuta av de fina omgivningarna som finns på Kronholmen.

Datum för upplevelsen: december 2019
Tack Frun_p_haga
Omdömet skrevs 3 november 2019

Har spelat på denna banan ett par gånger dels med familj men också kollegor. En riktigt fin bana där man ser vatten från nästan alla hål. Absolut topp 10 i Sverige. Utöver en fin, välskött och utmanande bana så har man också ett fint klubbhus som ligger vid hål 1 och 18. Vid klubbhuset finns också en helt magisk puttinggreen som ligger kloss an havet. Är du på gotland och spelar golf så missa inte denna banan.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack Sohtell
Omdömet skrevs 31 juli 2019 från mobil enhet

Visby GKs restaurant har lyckats att hålla en bra nivå de senaste åren. Alltid lika trevligt att sitta och äta gott med en fantastisk utsikt

Datum för upplevelsen: juli 2019
1  Tack Jonas A
Omdömet skrevs 17 augusti 2018

Banan ligger härligt vid havet så en del hål är ordentligt utsatta för vinden när den ligger på . Utmärkta faciliteter med omklädningsrum, reception, restaurang. Banans layout är bra med som jag tycker bättre 9 första hål. De sista nio är lite mer krystade med dogleg som är så korta att du får slå ut med mellanjärn. Greenfee i premium klass som kan tyckas något hög.

Datum för upplevelsen: juli 2018
Tack Mike H
Omdömet skrevs 26 september 2017

Har varit två gånger på Gotland i sommar och spelat Visby GK fyra gånger. Två gånger i strålande solsken och två gånger i regnskurar och jag föredrar solsken för då är banan fantastisk. Banan har en hög kvalitetsfaktor och är i mycket gott skick. Trevligt designade hål kanske något dolt hål som kunde varit annorlunda men i det stora hela mycket bra och kan verkligen rekommenderas. Restaurangen håller hög klass med god husmanskost och framförallt snabb service. Trevlig personal på hela anläggningen. Återkommer sannolikt!

Datum för upplevelsen: juli 2017
Tack Kalle S