eDreams
Destinia.com
Travelocity
Omdömet skrevs 12 april 2019

Datum för vistelsen: mars 2019
RimaA387, Guest Relations Manager på BEQUIA BEACH Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2019

Omdömet skrevs 10 april 2019

Rumstips: Hillside rooms if you want an elevated view
Datum för vistelsen: april 2019

Omdömet skrevs 1 april 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: april 2019
RimaA387, Guest Relations Manager på BEQUIA BEACH Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2019

Omdömet skrevs 28 mars 2019 från mobil enhet

Datum för vistelsen: februari 2019