“Vidrigt bemötande.”

Kök: Italienskt, Kroatiskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Om du har lust att bli ignorerad, få vänta i 1 timma på maten, uppleva kyparens rök på nära håll då de sitter i bordet bredvid och röker och försöker att inte få ögonkontakt med dig.
Toaletter som inte städas då personalen som ska städa spenderar sin tid med att stå och snacka med kompisar istället och efter att de är klara med sin "städning" så ser det lika hemskt ut som vanligt.
Då det inte finns så stort utbud i kastela så måste jag ändå säga att gå hellre till någon annan restaurang så slipper du se när andra som kommer långt efter dig får mat före eller att de ger bort reserverade bord.

Tack Lisa F

Omdömet skrevs 21 september 2016 från mobil enhet

Ok mat. Pizzan var god.. och pleskjavican var kannon. Men åt pasta bolognes til lunch.... såg ut som hund mat, ingen smak ingenting. Överkokt past.. smaklöst

Inte mkt folk till lunch så de kunde lagt ner lite mer tid på och få maten å se lite bra ut å smaka bättre.

Tack Rob K
Omdömet skrevs 2 juli 2016 från mobil enhet

Vi beställde pizza och de var väldigt goda och personalen var mycket trevlig.
Låg precis jämte vårt hotell bara några meter från havet.

Tack markorova
Omdömet skrevs 31 maj 2016

Mat och vin för nio personer (två barn som inte drack vin). Vi åt olika rätter och efterrätt. Alla var mycket nöjda. Trevlig personal som var duktig på att rekommendera vin.

Tack Adrian E
Omdömet skrevs 26 september 2015 från mobil enhet

Härlig restaurang som ligger vackert till nere vid vattnet. Menyn är stor och det finns något för alla. Tog in baletna skolas köttallrik och den var så god. Mycket mat som skulle räcka till 3 st (är för 2 st). Mycket got mat som var veckans höjdpunkt! Kan bara rekommendera detta ställe till alla.

Tack Linda E

Resenärer som tittade på Baletna Skola tittade också på

Kastel Kambelovac, Kastela

Kastel Novi, Kastela
Kastel Stari, Kastela

Kastel Novi, Kastela

Besökt Baletna Skola? Berätta vad du tyckte!