“Fräsch t och praktiskt”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

7 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
“Fräsch t och praktiskt”
Omdömet skrevs 29 mars 2018 för en vistelse i mars 2018

Mysig stillsam semesterby med bra livsmedelsaffärer nära och nära till skönt havsbad. Stillsamt. Bra pool, praktisk lägenhet, bra kök, liten terrass, lite utsikt. Bra och snabb kommunikation med ägaren. Vi hade en kanonvecka.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
mar 29 2018
THank you for your review. It was a pleasure to host you.
I hope you come back!!!
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera