“Sååå skönt!”

The Golden Pearl - Gastropub på Laholms Stadshotell
Rankad som nr 3 av 16 Restauranger i Laholm
Omdömet skrevs 30 mars 2018

En varm famn,utan att vara påträngande o kletig,här är man,utan krusiduller o spel.
Man kommer förbi på en öl,eller stannar ett par timmar o äter äkta pubmat,på engelskt vis.Och David som serverar oss är så genuint äkta intresserad av att vi ska trivas!Här är gudagott att vara!

Tack solhaage

Omdömet skrevs 14 februari 2018 från mobil enhet

Riktigt god mat och trevligt bemötande. Ett stort plus att alla rätter går att byta till vegetariska alternativ och gott om smårätter och fingerfood om man inte vill äta en varmrätt. Lugnt på veckodagar och lite mer liv fredag och lördag.

Tack pinkygirl2015
Omdömet skrevs 5 oktober 2017

Fantastiskt härligt inredd miljö med gott bemötande från personalen och riktigt god mat! Mitt i centrala Laholm!

1  Tack 96karlalexanderm
Omdömet skrevs 25 augusti 2017 från mobil enhet

Tog lång tid innan man fick maten. Maten var helt ok men inget extraordinärt. Priset som på andra liknande restauranger.

Tack Kenneth B
Omdömet skrevs 24 augusti 2017 från mobil enhet

Jag har varit här några gånger dels med vänner och dels med familjen. Största plusset är miljön och atmosfären.
Maten har varit blandad. Första besöket med vänner och soppkväll var en katastrof. Det kom in soppa på bordet i omgångar, samma sak med brödet, dock aldrig samtidigt och till alla. Desserten som ingick och som vi såg framemot var kvarglömd i frysen. Vi fick några kolor istället och 10 kronor tillbaka. Detta hände när de var nyöppnade för några år sedan.
De andra gångerna har vi ätit fish and chips och varit nöjda med maten. Servitören pratar engelska vilket bidrar till pubstämningen. Väldigt många ölsorter att välja på och man får bra tips på vilken sort som passar till maten. Skulle önska att ölpriserna var något lägre för då skulle vi gå hit oftare.
Kan varmt rekommenderas!

Tack Christina K

Resenärer som tittade på The Golden Pearl - Gastropub på Laholms Stadshotell tittade också på

Laholm, Hallands län

Besökt The Golden Pearl - Gastropub på Laholms Stadshotell? Berätta vad du tyckte!