Omdömet skrevs 9 april 2018

Mycket öppet och trevligt bemötande av all personal. Ingenting kändes besvärligt eller omständigt. Mycket kunniga och pålästa vid servering. Fick bra tips på både vin och öl till vår mat. Vi fick den goda, vällagade maten snabbt. Underbart gott bröd till maten. Restaurangen var lagom stor och kändes som ett vardagsrum. Stora, fräscha och nyrenoverade rum med utsikt mot havet. Sköna sängar. Lugnt och stillsamt område. Bra frukost med det mesta man kan önska sig.
Vi fick hela dagen på oss att checka ut den dag vi skulle hem. Mycket lyxigt, eftersom vi önskade att träna på morgonen och sedan kunna ha möjlighet att duscha. Vi fick även frukosten på rummet sista morgonen, vilket var mysigt och smidigt för oss. Detta är ett ställe jag knappt vill rekommendera eftersom jag vill ha det för mig själv. Topp!

• Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack lindalD5908TI
Omdömet skrevs 24 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var flera par som deltog i en kurs så vi fick prova både restaurang, konferens och hotell. Allt var jättebra och alla i personalen är väldigt trevliga! Detta rekommenderas verkligen om ni är en grupp på 12-15 st som vill hitta ett ställe där man känner sig omhändertagen och bortskämd. Fungerar ju säkert minst lika bra om ni är ett par som vill unna er en mysig helg. Maten är suverän och de har väldigt goda alternativ till vegetarianer och veganer. Och så är ju läget oslagbart, precis vid havet.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack EllaPopstar
Omdömet skrevs 11 oktober 2017 från mobil enhet

Mycket fräscha rum i separat byggnad. Restaurang och reception ligger i huset precis bredvid. Båda husen är nybyggda. Rummen är trevligt inredda och fräscha. Då vi var för få som bodde på hotellet fick jag fina frukostbrickor inställda i kylen på kvällen. Det var toppen. Det som saknades var te. Fick fin presso med kaffe och på rummet fanns fina påsar med kaffe men ingen tepåse...

Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack JeJoHa
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Trevligt mindre pensionat, rekommenderas !
Bra pris, bemötande , sängar o stora rum, fräsch frukost. Det finns Inget att klaga på anser jag. Ligger fint till direkt vid öppet hav- beläget vid laholmskusten, mellan Båstad o mellbystrand. Jag återvänder gärna .

Bodde här: mars 2017, reste i arbetet
Tack Per B
Omdömet skrevs 13 mars 2017

Hotell med strandnära läge, vissa rum med havsutsikt. Nyrenoverade rum med god smak och alla faciliteter. Restaurangen håller mycket hög klass, frukosten imponerande och personal och service outstanding.

• Bodde här: februari 2017, reste med familjen
Tack Carola1234562015