Omdömet skrevs 12 februari 2020

På deras hemsida står det att det serveras buffé, men icke. När vi kom fanns det nästan ingen mat alls. Efter påpekande kom det så småningom ut lite sallad och varmrätt. Personalen verkade inte förstå att man måste fylla på hela tiden.Familjen var där för att fira födelsedag på lunchen.

Rumstips: Ring och hör vad som serveras innan ni åker dit.
Datum för vistelsen: februari 2020
Tack bjurab
Vacation41722485159, Informationsansvarig på Lanthotell Lögnäs Gård, svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2020

Tack för ditt omdöme! Vi är ledsna för att ni fick den upplevelsen, det är inte vår mening. Vi har inte buffé på lunchen och om du har sett det någonstans på vår hemsida så får du gärna meddela så att vi kan rätta till det. Givetvis ska det ändå finnas mat framme, vi tar med oss av din kritik och pratar med berörd personal. Ni är välkomna igen förstås för en bättre upplevelse.

Omdömet skrevs 6 februari 2020

Jag och min man hade en trevlig vistelse på spaet med bra service. Det finns en del förbättringsområden på spaet men det är helt klart väl godkänt för priset! Det är rymligt och man kan förflytta sig mycket bland de olika sakerna vilket gör att timmarna springer iväg.
Lunchen på restaurangen var även god!

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack Amanda T

Trevligt att ni gillade att vara hos oss och tack så mycket för din recension!

Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Mysigt ställe på en gård. Härliga miljöer. Gott om plats. Sparitualen kändes skön för hela kroppen. God mat. Musikquizet var riktigt roligt. Massagefåtöljerna var bra. Svarade snabbt på både mejl och telefonsamtal.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack SabinaA202
Omdömet skrevs 1 januari 2020 från mobil enhet

Jag var förbered på att omdömen var blandade. Hade hört några också som var sisådär. Det är en gammal gård som är ombyggd. Hotellrummen var små, trångt på toa o i stort behov av uppfräschning. Tv fungerade inte, dåligt med uttag, sängarna katastrofalt dåliga o gamla. Handduk o badrock hade sett sina bättre dagar.
Spa avdelningen var liten, men helt okej. Nyårsmaten bestod av skaldjursbuffé som var okej. Dyrt med tanke på rummens standard.

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack vafflan10p
Omdömet skrevs 8 december 2019 från mobil enhet

Bodde i Hotelldelen.
Ett väldigt litet "lantligt" rum med en mini liten tv.
Men det var mysigt och sängen var bekväm.
Toalett med dusch som hade bra tryck och varmt vatten.

Spa-avdelningen var bra men med vissa förbättringsområden.
Den varma källan utomhus kunde varit några grader varmare
Likaså bubbelpoolen inomhus.
Där var rent och fräscht överallt.

Baren fanns på plan två i "spahuset" med ett ganska tunnt utbud av dryck.

Alkoholhaltiga drycker fick endast förtäras i vissa av spa-rummen, och inte utomhus.
Det kommer ändras när tillstånd går igenom som jag försod det.

Restaurangen serverade julbord och det var toppen
Vi saknade inget och det var mycket gott!

Frukosten var riklig och god, fantastisk omelett

Ett plus till personalen också, trevliga och väldigt serviceinriktade

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Ida76