“Mycket bra ställe ”
Omdöme om Lunch Hörnan

Lunch Hörnan
Rankad som nr 6 av 13 Restauranger i Laholm
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Vi hade gjort lite research för att äta lunch i Laholm och fastnade för Lunch hörnans matval, läge och pris. Det gjorde vi rätt i för maten var mycket god, fläsk med löksås eller fisk, båda rätter mycket goda. Fin sallad till och bra dricka. Lite spartansk lokal men helt OK och bra med avstånd mellan borden.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack BirgittaT_13

Omdömet skrevs 22 juli 2020

Valde detta ställe för lunch i Laholm då det var det ställe med längst mellan borden i dessa corona-tider. Maten var god och välsmakande, buffé, så det gick att smaka på bägge rätterna. Bra salladsbord och kaffe och kaka efteråt till bra priser. Ganska trist lokal, men det väsentliga är ju maten. Att äta här kan rekommenderas att göras.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack 418johnnyd
Omdömet skrevs 30 april 2017

Det är med omsorg och känsla som snabbmaten presenteras på vårt gatukök på torget som står för kvalitet och de bästa råvarorna.

Datum för besöket: april 2017
1  Tack Ulf O
Omdömet skrevs 26 april 2017

Glatt överraskad över denna Lunchrestaurang, främst på grund av att det var relativt lugnt. Ingen klassisk lunchrusning eller långa köer. Prisvärd och vällagad mat. Vi kunde välja mellan kött och fisk, eller ta båda. Det fanns också dagens soppa. Fläskfilégrytan såg lite trist ut, men desto gladare blev man över smaken. Kaffet på maten smakade så bra att det blev påtår och den där lilla kakan till är precis vad jag tycker gör måltiden komplett.
Ett litet minus för avsaknad av mysfaktor. Lite styling av inredningen skulle förhöja upplevelsen från canteen till restaurang.

Datum för besöket: april 2017
1  Tack Cinara6

Resenärer som tittade på Lunch Hörnan tittade också på

Laholm, Hallands län

Besökt Lunch Hörnan? Berätta vad du tyckte!