Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Frukost”

Sveas Bageri & Konditori
Rankad som nr 10 av 22 Restauranger i Kumla
Restauranginformation
Omdömet skrevs 6 november 2019

Trevligt frukostställe med minutfärskt bröd.
Litet utbud men fullt tillräckligt för mätta en hantverkare

Datum för besöket: maj 2019
1  Tack 730markuse
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (26)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk

48 av 26 omdömen

Omdömet skrevs 5 juli 2019 från mobil enhet

Efter en dag i Örebro stannade vi i Kumla och fikade på Svea Fyra vuxna och två små barn 370 kr Lokal vid torget ute och inne

Datum för besöket: juli 2019
Tack ingmare2017
Omdömet skrevs 10 maj 2019 från mobil enhet

Herregud så goda semlor! Köpte här på fettisdagen och jag räknar redan ner dagarna tills det är dags igen. Helt perfekt bulle som var saftig med äkta kardemumma i! Skulle kunna äta en varje dag

Datum för besöket: mars 2019
2  Tack llovisaring
Omdömet skrevs 26 november 2018

Ätit några ggr under detta år.Under våren var maten mycket bättre.Oftare fanns vegetariska alternativ.
Åt nu raggmunk som smakade mjöl och verkade vara prefabricerade.Maträtter tog slut och personalen hade dålig koll på det.Salladsbordet fortfarande mycket bra.
Lokalen extremt kylig.Att sitta så att man är exponerad av drag från ytterdörren är väldigt jobbigt.Har suttit med ytterkläder på,trots att det var plusgrader ute.

Datum för besöket: november 2018
Tack lyrsta
Omdömet skrevs 23 september 2018

Detta är en mycket ställe att fika på. Dom har ett stort utbud av fikabröd och övrigt.
Kan sitta där och fika eller så tar man med sig det hem. Ett ställe man måste besöka om man nu är i Kumla.

Datum för besöket: juli 2018
Tack Sommar2013

Resenärer som tittade på Sveas Bageri & Konditori tittade också på

Brändåsen, Örebro län

Kumla, Örebro län

Besökt Sveas Bageri & Konditori? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.