“Under påskbuffe.”

Restaurang Goda Rum
Rankad som nr 2 av 21 Restauranger i Kumla
Kök: Deli, Svenskt, Modernt
Middagsalternativ: Middag, Lunch
Beskrivning: Välkommen till oss på Goda Rum för att avnjuta en god lunch o middag. Vi vill att du ska känna dig hemma hos oss och frossa i rafflande rätter som tar sitt ursprung i traditionell svensk husmanskost. Vi erbjuder inte bara en god måltid av hög kvalité utan en upplevelse samt god service och bra priser. Våra luncher och middagar kommer du att inmundiga i en del av växthuset med utsikt över Kumla sjöpark. Kan det bli bättre? Vår lunchservering består dagligen av flera alternativ att välja mellan, framtagna av så lokalproducerade och kravmärkta produkter vi får tag på. Förse dig av en fräsch och varierad salladsbuffé med nybakat väldoftande bröd, för att sedan fortsätta med ett valfritt alternativ av en kött, fisk, soppa eller sallad. Smaklig spis!
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

En underbar god påskbuffe med mycket grönt. Och det bästa av allt att är man 5 personer är de den enda resturang som förstått att man då sitter bättre runt ett runt bord. Detta ger jag 5 + plus för.

Tack elsie A

Omdömet skrevs 17 mars 2018 från mobil enhet

Första gången jag var på Goda Rum och vilken positiv överraskning! Otroligt vällagad mat och härliga salladskombinationer. Kan varmt rekommendera ett besök.

Tack JenniferSsk
Omdömet skrevs 6 mars 2018

Ibland kan det enklaste, lokala och minst flashiga vara det absolut bästa. Goda Rum´s mat, service och kunnighet är fantastisk och slår lätt ut stjärnkrogar i både Stockholm och Göteborg. Kommer du till Kumla och missar Goda Rum - då har du verkligen missat något.

Vid Kumla sjön ligger denna restaurang. Deras underbara känsla för riktigt bra service är fantastisk. Maten är riktigt bra och det läggs mycket kärlek på att det både ska smaka gott och se bra ut på tallriken. Deras sortiment av lokala ölsorter är helt underbart. Kunnigheten om olika maträtter och vilken dryck som passar bäst till maten är fantastisk. När jag är i Kumla går jag ofta till Goda Rum. Att gå dit en fredagskväll och ta en enkel kött/ost tallrik tillsammans med en öl är en fröjd.

Hit går jag gärna igen och jag njuter varje gång jag får möjligheten att besöka Goda Rum.

Tack Anders J
Omdömet skrevs 24 januari 2018

En trevlig restaurang som denna dag vi var där serverade Mexikansk buffé. Mycket mat att välja på och jätte gott. Utmärkt service och härlig miljö. Restaurangen ligger vid en konstgjord sjö. Vilket vi inte såg eftersom det var i januari och det var kallt och mycket snö.

Tack Annie-Linmoor
Omdömet skrevs 5 december 2017 från mobil enhet

Fantastiskt trevligt julbord där inga rätter fattades. Fräscha rätter upplagda på ett trevligt sätt, många goda sallader. Genuint trevlig (ej charmkurstrevlig) serviceinriktad personal och vacker miljö.

Tack Anita G

Resenärer som tittade på Restaurang Goda Rum tittade också på

Kumla, Örebro län
Kumla, Örebro län

Stora Mellösa, Örebro län

Besökt Restaurang Goda Rum? Berätta vad du tyckte!