Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Fick pizza med stort hål i!”
Omdöme om La Gondola

La Gondola
Rankad som nr 7 av 22 Restauranger i Kumla
Restauranginformation
Omdömet skrevs 17 april 2020

Beställde pizza, fick till svar när den var färdig att det blivit ett litet hål i men att det inte var någon fara.Fick betala fullt pris och fick en pizzasallad som kompensation. Kom hem och det visa sig vara ett betydligt större hål i pizzan än vad som var sagt. Känner mig väldigt lurad. Pizzan kosta ändå 110 kr och en pizzasallad var för dålig kompensation. Dom är bättre på pasta än pizza. Hit går jag inte igen finns bättre pizzerior i Kumla!

Datum för besöket: april 2020
    • Standard
    • Service
    • Mat
Tack tomaW9695NV
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömen (8)
Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk

37 av 8 omdömen

Omdömet skrevs 29 februari 2020 från mobil enhet

Supergoda pizzor och trevlig personal. Stort utbud av både pizza, pasta, salladsrullar mm. De har nyligen byggt ut och har nu även en trevlig o mysig restaurangdel. De har även fått alkoholrättigheter. Kan varmt rekommenderas både för lunch eller kvällsmiddag i den mysiga miljön.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 106linn_as
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Perfekt att kunna köpa en LCHF-Pizza utan bröd botten. Supergod pizza i en folieform som är riktigt smarrig.
Rekommenderas!
Trevlig lokal, trevlig personal, toppen!

Datum för besöket: juni 2019
2  Tack JanneB172
Omdömet skrevs 11 december 2018

Barnbarnet älskar stället. Mycket mycket ost på pizzan toppen. Tja helt god pizza och och OK pasta tycker en gamling. Väl värd ett besök

Datum för besöket: januari 2018
Tack bjorntorp
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet
Google-översättning

Datum för besöket: augusti 2020

Resenärer som tittade på La Gondola tittade också på

Brändåsen, Örebro län

Besökt La Gondola? Berätta vad du tyckte!

Skriv ett omdöme Lägg till bilder

Ägare: Vad är din syn på saken?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig som ägare av ditt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.