“Fantastiskt”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 4 sidor till!
Nikki Beach Resort & Spa
Rankad som nummer 1 av 8 hotell i Lipa Noi
Omdömet skrevs februari 19 2017 från mobil enhet

Underbart. Vackra rum med underbar uteplats. Fin utsikt över poolen. Fantastisk personal. God mat i restaurangen. Ett plus, ishink till ölen vid poolområdet. Min man fyllde år då överraskade dom med tårta och skönsång

Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack lillix34

Omdömet skrevs juli 1 2016

Ett helt underbart ställe. Bästa säng jag sovit i och vilka sängkläder, så mjuka. Ishink till ölen. Super god mat. Solsängarna var stora och sköna. Trevlig personal. Fun service. Då min man firade födelsedag blev det både tårta och skönsång av personalen

Bodde här: Juni 2016, reste som ett par
Tack lillix34
Omdömet skrevs maj 15 2016 från mobil enhet

Söker man party så hittar man det här. Fullt ös hela dan.....
Trevligt för den yngre generationen!!!
Underbar personal med underbar mat men kanske lite dyrt så man måste ha med den stora reskassan.
Gillar man hög musik och festa loss dagen i ända så helt klart detta som gäller men ska man shoppa lite så är det helt fel plats.

Bodde här: Maj 2016, reste som ett par
Tack Patrik O
NikkiBeachKohSamui, General Manager på Nikki Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade maj 23 2016

Many thanks for taking the time to share your review.

It was our pleasure having you join us at Nikki Beach Resort and I am pleased you enjoyed the music on offer.

We pride ourselves on providing an environment suitable for all ages and appreciate your comments.

Looking forward to welcoming you back in the near future.

With kind regards

Bruce Hanrahan, General Manager

Omdömet skrevs januari 14 2016

Vi hadde en stor fin beatch villa med havsutsikt. Mycket bra men tyvärr är det möglig lukt från airconditionen. Maten på Nikki var toppklass men alldeles för dyrt, ca dubbelt upp mot liknande restauranger. Frukost buffén var hygglig men ingen 5⭐ig.
Vi förstår konceptet med att ligga trångt som sillar och beundra varandra och ta massor med selfi. Men det är så att det fanns barnfamiljer och vi vanliga dödliga på ert hotell det går att skärma av det fasansfulla oljud som satt i gång varje dag kl 12.00 till 19.00 housepartymusik som värsta discot. Det dånade även inne villan. Så man har inget val. Bilssons öronproppar funka rätt bra. Slutsatts Nikki är bara till för det vakra party folket.

Bodde här: Januari 2016, reste som ett par
Tack Tina L
Omdömet skrevs juli 19 2015 från mobil enhet

Apropos Ljudombudsmannen:
Vi äventyrade oss bort från "vårt" resort igår och hittade Nikkibar en kvarts promenad bort. Ständig musik ur högtalarna. Ett resort oxå av ngt slag. En rätt hip bar. De få gäster som fanns där såg vackra ur. En del misstänkt "botoxade" och "lyfta".
Vi ville se solnedgången och lade oss på den bästa soffan. Dessvärre hamnade jag precis bredvid en högtalare, men de hade vänligheten att stänga av den.
Efter drinken (ca 19:15) beslöt vi oss för att också äta middag där. Vi gick upp till restaurangen och där fanns inte en gäst. Däremot en handfull servitörer.
Musiken var hög som omöjliggjorde ett samtal över bordet.
Jag bad dem skruva ner volymen, men det ville de inte.
Så vi gick därifrån.
Förstår inte logiken: "hellre hög musik än betalande gäster..."

Bodde här: Juli 2015
1  Tack Oscar N
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Lipa Noi
8,4 km bort
Pavilion Samui Villas & Resort
18,1 km bort
SALA Samui Choengmon Beach Resort
Visa priser

Besökt Nikki Beach Resort & Spa? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Nikki Beach Resort & Spa

Adress: 96/3 Moo 2, Lipa Noi, Koh Samui 84140, Thailand (Tidigare Nikki Beach Bungalow Resort)
Region: Thailand > Provinsen Surat Thani > Koh Samui > Lipa Noi
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Gratis frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Busstransfertjänst Spa Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol Flygplatstransport
Typ av hotell:
Rankad som nummer 1 av 8 hotell i Lipa Noi
Prisklass: 1 067 kr - 4 621 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:5-stjärnigt — Nikki Beach Resort & Spa 5*
Antal rum: 48
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Agoda, Expedia och 5viajes2012 S.L. så att du tryggt kan boka med Nikki Beach Resort & Spa. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Nikki Beach Bungalow Hotel Lipa Noi

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?