Nikki Beach Resort & Spa
Lipa Lodge Beach Resort(Lipa Noi)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
The Siam Residence Boutique Resort(Lipa Noi)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Kanok Buri Resort(Lipa Noi)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
The Lipa Lovely Beach Resort(Lipa Noi)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 33 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 33 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 52 US$/natt.

@Samui Haus Resort(Lipa Noi)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Viva Vacation Resort(Lipa Noi)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 99 US$/natt.

Lipa Bay Resort(Lipa Noi)(Mycket prisvärt!)
Priceline
  • Fri parkering
Sea Valley Hotel and Spa(Lipa Noi)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
Rajapruek Samui Resort(Lipa Noi)
TripAdvisor
TripAdvisor
Omdömet skrevs 1 juli 2016

Ett helt underbart ställe. Bästa säng jag sovit i och vilka sängkläder, så mjuka. Ishink till ölen. Super god mat. Solsängarna var stora och sköna. Trevlig personal. Fun service. Då min man firade födelsedag blev det både tårta och skönsång av personalen

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack lillix34
Omdömet skrevs 15 maj 2016 från mobil enhet

Söker man party så hittar man det här. Fullt ös hela dan.....
Trevligt för den yngre generationen!!!
Underbar personal med underbar mat men kanske lite dyrt så man måste ha med den stora reskassan.
Gillar man hög musik och festa loss dagen i ända så helt klart detta som gäller men ska man shoppa lite så är det helt fel plats.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Patrik O
NikkiBeachKohSamui, General Manager på Nikki Beach Resort & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 23 maj 2016

Many thanks for taking the time to share your review.

It was our pleasure having you join us at Nikki Beach Resort and I am pleased you enjoyed the music on offer.

We pride ourselves on providing an environment suitable for all ages and appreciate your comments.

Looking forward to welcoming you back in the near future.

With kind regards

Bruce Hanrahan, General Manager

Omdömet skrevs 14 januari 2016

Vi hadde en stor fin beatch villa med havsutsikt. Mycket bra men tyvärr är det möglig lukt från airconditionen. Maten på Nikki var toppklass men alldeles för dyrt, ca dubbelt upp mot liknande restauranger. Frukost buffén var hygglig men ingen 5⭐ig.
Vi förstår konceptet med att ligga trångt som sillar och beundra varandra och ta massor med selfi. Men det är så att det fanns barnfamiljer och vi vanliga dödliga på ert hotell det går att skärma av det fasansfulla oljud som satt i gång varje dag kl 12.00 till 19.00 housepartymusik som värsta discot. Det dånade även inne villan. Så man har inget val. Bilssons öronproppar funka rätt bra. Slutsatts Nikki är bara till för det vakra party folket.

Bodde här: januari 2016, reste som ett par
Tack Tina L
Omdömet skrevs 19 juli 2015 från mobil enhet

Apropos Ljudombudsmannen:
Vi äventyrade oss bort från "vårt" resort igår och hittade Nikkibar en kvarts promenad bort. Ständig musik ur högtalarna. Ett resort oxå av ngt slag. En rätt hip bar. De få gäster som fanns där såg vackra ur. En del misstänkt "botoxade" och "lyfta".
Vi ville se solnedgången och lade oss på den bästa soffan. Dessvärre hamnade jag precis bredvid en högtalare, men de hade vänligheten att stänga av den.
Efter drinken (ca 19:15) beslöt vi oss för att också äta middag där. Vi gick upp till restaurangen och där fanns inte en gäst. Däremot en handfull servitörer.
Musiken var hög som omöjliggjorde ett samtal över bordet.
Jag bad dem skruva ner volymen, men det ville de inte.
Så vi gick därifrån.
Förstår inte logiken: "hellre hög musik än betalande gäster..."

Bodde här: juli 2015
2  Tack Oscar N
Omdömet skrevs 6 juli 2015 från mobil enhet

Modernt designhotell med stora rum. Var fyra i vårt sällskap så vi hade en tvårumssvit på 160 kvm med två badrum/toaletter samt två stora uteplatser.
Bra service och mycket personal som hade servicekänsla.
Två stycken pooler. En "partypool" som ligger i anslutning till restaurangen/baren och här underhåller DJ's & gogodansare. Den andra poolen ligger vid bostadsdelen av hotellet och denna är en 75 m lång simpool. Denna får bara nyttjas av hotellets boende.
Precis utanför hotellet ligger en fin "privat" strand med väldigt lite gäster och inga försäljare.
Utöver detta riktigt bra restaurang.
Ett toppenställe!

Bodde här: juli 2015, reste med familjen