“Great place -good accommodation -friendly owners”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

Stockport, Storbritannien
Omdömet skrevs 6 juni 2021 för en vistelse i maj 2021

Datum för vistelsen: maj 2021
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 14 2021
Thank you for your very positive comments, we everything we can in these particular times to help you have a enjoyable and safe holiday, we hope to welcome you back soon.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera