Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 973)
Filtrera omdömen
2 973 resultat
Medlemsbetyg
969
1 238
468
165
133
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
969
1 238
468
165
133
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 2 973 omdömen
Omdömet skrevs 7 januari 2014

Stannade här 4 dagar över nyår. Det är ett väldigt stort och fint hotell, inte mycket att klaga på. Städningen var bra, det var bra mat på sportbaren och ett plus för att starbucks fanns! Det var även lätt att ta sig till centrum (gratis buss till tunnelbanan), även om det tog sin lilla tid (ca 1 timme totalt).. Det enda gällande rummen jag kan komma på att klaga på skulle isåfall vara att vi endast fick 1 badrock (utan tofflor), även fast jag skrev en lapp om vi kunde få ännu en då vi var 2 personer. (Bra att ha när man skulle ner till poolen tänkte vi!) men som sagt, bagatell!

Däremot när vi checkade in, tog de en avgift på ca 1600 kr, inte nog med det tog de varje dag ännu en summa (utan att informera!) 500 kr ena dagen, 150kr den andra, osv.. Vi frågade om detta, då sa de att det var någon slags försäkring och att man skulle få tillbaka pengarna. Det har nu gått 4 dagar sen vi kom hem (varav 1 bankdag), har ännu inte fått några pengar men det ska bli intressant och se om vi får tillbaka alla pengarna!!

  • Bodde här: december 2013, reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Tack lisaanilssoon
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

  • Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SheratonSkyline, General Manager på Sheraton Skyline Hotel London Heathrow, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SheratonSkyline, General Manager på Sheraton Skyline Hotel London Heathrow, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SheratonSkyline, General Manager på Sheraton Skyline Hotel London Heathrow, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
SheratonSkyline, General Manager på Sheraton Skyline Hotel London Heathrow, svarade på det här omdömetSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen