“Gammalt hotell i en mysig liten by”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
3 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Kristianstad, Sverige
Nivå 2 Skribent
5 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Gammalt hotell i en mysig liten by”
Omdömet skrevs 26 november 2018 för en vistelse i juli 2018

Ett hus med historia i den liten by. Visst är huset lite krokigt och inte helt modernt, men lägenheten vi hade uppfyllde alla behov. Audrey var väldigt hjälpsam och tipsade om olika promenadvägar i bym och att vi kunde gå till den lokala affären för att låna nyckel till tennisbanan eftersom det var skollov. Tennisrack och bollar fanns i huset. Ett plus också att det fanns tillgång till tvättmaskin och torktumlare i huset. De delades dock med de andra lägenheterna så ibland var de upptagna. Vi hade lite problem att förstå när det fanns varmvatten för det styrdes tydligen med timer, men Audrey löste det år oss. I foajén finns en massa spel, filmer, turistinformation och leksaker så om man vill stanna i huset finns alla möjligheter att sysselsätta sig. Granne med huset ligger byns ena pub och bara några hundra meter österut ligger den andra. Vi tillbringade inte jättemycket tid i lägenheten, men den uppfyllde väl det behov vi hade. Kirkmichael ligger bra till och det var en bra bas för våra utflykter.

Datum för vistelsen: juli 2018
Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Manchester, Storbritannien
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan för en vistelse i juni 2019

Datum för vistelsen: juni 2019
Din ålder 35-49
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Omdömet skrevs 31 oktober 2018 för en vistelse i oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera