Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline59 US$
eDreams59 US$
Agoda.com59 US$
Tripadvisor59 US$
Omdömet skrevs 30 januari 2020 från mobil enhet

Sammanträde i Tallinn och det var förlagt till Viimsi Spa hotell, tyvärr tillät inte tiden att besöka spa delen (möte hela dagen) maten var okej, inget gourmetställe men okej.
Rummet var oxå helt okej, kuddarna är dåliga på alla hotell......
Så hotellet funkar säkert bra för spa besökare, för mig hade ett centralt hotell inne i stan varit bättre....

Datum för vistelsen: januari 2020
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack Alfnorberg
Omdömet skrevs 24 november 2019

Ett säkerhetsskåp och en termostat hade varit jätte bra. Men trevlig personal och bra service . Bra område, lugnt och fint ! hade gärna stannat längre men hade en resplan. Kanske återkommer till sommaren. Mvh Lars

Datum för vistelsen: oktober 2019
  • Restyp: Reste ensam
Tack 891lars
Omdömet skrevs 23 september 2019

Viss bija lieliski. Patīkami bija uzturēties. Brokastis gardas ar ļoti plašu piedāvājumu. Mums patika arī bērnu istaba ar daudz dažādām spēlēm. H2Oaquaparks turpat blakus, no numuriņa gājām jau gatavi peldēties, pirms ieejas izsniedz dvieļus kas ir ļoti ērti, pēc ūdenspriekiem var aši apslaucīties un vēlāk numuriņā var mierīgi mazgāties un žāvēties. Tas man šķiet ir ļoti ērti īpaši ar bērniem.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Agnija B
Omdömet skrevs 3 augusti 2019

Bra spahotell till lagom pris. Fin frukost. Glass vid buffén uppskattades spec av den yngsta. Kunde varit lite mer butiker i omgivningen. Extra sängen var mindre bekväm. Fick tidig incheckning vilket var skönt efter resan.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Anna W
Omdömet skrevs 17 juni 2019

hotellet var överbokat så vi blev bjudna på en svit i stället för vårt bokade rum.
vi var förra året i ett vanligt rum och nöjda med det men naturligtvis var det härligare med sviten.
spa , sportbaren , personalen , hotellet allt bra

Datum för vistelsen: maj 2019