“Gott ”
Omdöme om Shakira

Shakira
Rankad som nr 2 av 67 Restauranger i Cabo Roig
Omdömet skrevs 24 oktober 2019 från mobil enhet

God indisk mat, med trevlig personal. Mycket mat så man går inte hungrig därifrån, kan verkligen rekommenderas.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack oscarracing

Omdömet skrevs 16 september 2019 från mobil enhet

En god kväll på en trevlig restaurang med mkt trevlig personal och blev rekommenderade 2 pers meny mkt gott och helt ok priser, kommer återkomma!

Datum för besöket: september 2019
Tack Ca69Jo
Omdömet skrevs 14 augusti 2019 från mobil enhet

Två rätters (förrätt och huvudrätt) med pompadoms och dippor och även ett glas vin/öl/dryck plus efterrätt eller kaffe för 10.95 euro. Så goda indiska rätter. Kommer besöka dem fler gånger. Tyvärr dras betyget ner av att personalen inte hann med och vi fick vänta länge mellan varven.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack 302_sap
Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Så otroligt god, fräsch o vällagad mat! Men varning, för stora portioner Vi har varit där varje gång vi kommit till Cabo Roig. Lika nöjda varje gång. Den här veckan blev det 2 ggr ... Trevlig personal dessutom!

Datum för besöket: maj 2019
Tack Annika L
Omdömet skrevs 5 april 2019 från mobil enhet

Muy Bien
Vi kommer absolut tillbaka
Vi åt meny..... så sjukt nöjda
Rekommenderar verkligen denna restaurang med så trevlig personal

Datum för besöket: april 2019
Tack GunillaW77

Resenärer som tittade på Shakira tittade också på

Orihuela Costa, Costa Blanca

Besökt Shakira? Berätta vad du tyckte!