“Mycket god och välsmakande”
Omdöme om Numbar 5

Numbar 5
Rankad som nr 5 av 67 Restauranger i Cabo Roig
Kök: Europeiskt
Omdömet skrevs 3 september 2020 från mobil enhet

Mycket god och välsmakande, bra smaker som inte spretar men ändå många som gifte sig med varandra så även konsistenserna. Priset lite högre men det var relevant. Bra service.

Datum för besöket: september 2020
Tack connya859
Bfungroup, Marketing på Numbar 5, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2020

Tack så mycket för din åsikt, vi är mycket glada att ha haft dig i Numbar5 och att ha sett dig njuta. Fram till nästa besök!

Omdömet skrevs 16 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket hög standard.
Bra mat med trevlig personal.
Stället är väldigt modernt och fint samt ganska exklusivt för att vara mitt bland alla andra ställen.
Boka bord och besök stället kan rekommendera det.

Datum för besöket: augusti 2019
1  Tack MiketheElitbike
Bfungroup, Gerente på Numbar 5, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2019

Tack så mycket för din åsikt! Vi älskar att ta hand om alla detaljer i vår tjänst, med ett exklusivt brev och en vänlig och professionell service. Vi är glada över att du gillade Numbar5, vi hoppas att vi ses igen.

Omdömet skrevs 15 juli 2019

Bästa maten på länge! Helt fantastisk restaurang! Hamburgaren, risotton, 5 beefs och cheesecakedesserten. Bra service!

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack agnetahagerstrom
Omdömet skrevs 6 oktober 2018

Efter mitt första besök på denna restaurang kan jag bara ge ett betyg, högsta klass på maten och servicen. Kommer med all säkerhet besöka denna restaurang fler gånger!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack bool682
Thomas H, Gerente på Numbar 5, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018

Hello Boo,

thank you for your review and we are looking forward to serving you again soon!

Best

Tom

Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Sista dagen på resan. Jag hade läst de fina recensionerna på TripAdvisor om Numbar 5, men var ändå skeptisk: kan det finnas en bra restaurang längs med vägen i Cabo Roig?

Jag blev glatt överbevisad. Personalen var trivsam, hjälpsam och diskret. (Servitören kom ut en extra gång för att fråga om barnen vill ha parmesan eller cheddar på pastan) Menyn liten, men tillräcklig. Maten var smaklig. En detalj var den lilla blomkålspurén som kom in som förrätt utan att vi beställt.

En uppmaning: gå dit! Numbar 5 är ett ljus i ett annat kompakt mörker bland Cabo Roigs restauranger.

Datum för besöket: juli 2018
Tack 886stefann
Thomas H, Gerente på Numbar 5, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2018

Tack så mycket Stefan!! Muchas Gracias. We enjoy hearing that and we feel very glad that you enjoyed a good meal in Cabo Roig! Thank you so much! See you soon.

Resenärer som tittade på Numbar 5 tittade också på

Orihuela Costa, Costa Blanca

Besökt Numbar 5? Berätta vad du tyckte!