“Underbart ställe”
andra resenärer har bokat det här boendet
Cabo Roig Marina La Zenia Beach
Cabo Roig Marina
La Zenia Beach
Playa de la Glea
Morning sun on the pool
Our hotel offers extra activities for both children and adults alike
Great view from our rooftop terrace
Perfect for breakfast or evening meal
Cabo Roig Marina
Just a short stroll fram the apartment
Torrevieja by night
Great food at the Marina restaurant
Out front of the hotel
Our street
Out front early morning,great for buying fresh bread
Kitchen and diner
Good quality very comfortable bed
Good quality very comfortable beds even here
Clean and fresh bathroom
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

zvea
3 omdömen
“Underbart ställe”
Omdömet skrevs juli 9 2017 för en vistelse i juni 2017

Lägenheten ligger perfekt med närhet till havet, restauranger och affärer.
Personalen är alltid vänliga och hjälpsamma.
Underbart med den stora takterassen där man gärna sitter på kvällen.

jul 11 2017
Thank you for taking the time to write this review. We`re very happy you enjoyed your holiday.
We hope to hear from you again soon.
Welcome back!
Walter
zvea
3 omdömen
“Mrs”
Omdömet skrevs november 23 2016 för en vistelse i oktober 2016

Bra läge vid många och bra restauranger. Tar ca 10 minuter att gå till stranden. Personalen på hotellet är jättetrevliga och tillmötesgående. Stor takterrass dom tillhör lägenheten.

nov 23 2016
"Thanks for the nice review and for taking the time to write it! Glad you enjoyed yourselves and we hope to hear from you again soon. Kind Regards Walter
Marianne ...
Malmö, Sverige
Nivå 2 Skribent
5 omdömen
4 omdömen om hotell
“Fru”
Omdömet skrevs oktober 2 2016 för en vistelse i juni 2016

Detta är fjärde gången jag och min familj ( man och tre barn) varit här 2011, 2014,2015 och 2016. 2016 var vi där i tre veckor de övriga åren två veckor.
Älskar denna ort och vi stortrivs i denna lägenhet, rymlig och gemytligt. Bra kök med riktigt spis,ugn, kylskåp (rejält) och ett litet frysskåp. Finns även tvättmaskin En stor takterrass som man tillbringat många sköna kvällar med underbar utsikt över havet.
Underbar och trevlig personal som arbetar i receptionen dygnet runt som pratar bra engelska.
Trevligt poolområde med liten lunchrestaurang och bar med storbildstv och biljardbord.
Ca 10 min gångavstånd till bra strand. En härlig strandpromenad utmed havet ca 4-5 km som jag gick varje morgon i år.
Stor affär Consum ca 200 m från hotellet där man kan handla det mesta och ganska bra priser på mat.
Massor med bra restauranger precis ute på gatan vid hotellet.
Rekommenderar detta ställe varmt. Redan bokat tre veckor för sommaren 2017, Samma ort och lägenhet

okt 3 2016
Thanks for the great review and we`ve already booked you in for next year!!
Thanks again!
Walter and Nina
Hans v
4 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Superlägeshotell”
Omdömet skrevs maj 3 2016 för en vistelse i mars 2016

Kanonbra lägenhetshotell med jättebra läge till strandpromenaden och beachen. Matställen med god mat precis utanför dörren, nattliv likaså. Välplanerad lägenhet med fin utsikt mot havet och även den tillhörande terassen på taket där man äter frukost. Givetvis fina pooler och trevlig personal. Återkommer självklart, längtar redan.

Resegrupp: Storfamilj
maj 4 2016
Thanks for taking the time to review our place and we hope to see you back again soon.
Kind Regards
Walter and Nina
Malmö, Sverige
Omdömet skrevs oktober 30 2015 för en vistelse i oktober 2015

Resegrupp: Vänner
okt 31 2015
Thank You for the kind review and we look forward to hearing from you again. Kind Regards Walter
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
från
natt
vecka
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera