“Kvinnor män”

Rankad som nr 7 av 73 Restauranger i Cabo Roig
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 10 oktober 2022 från mobil enhet

Blev härligt bemöta av Anders,när vi boka bord. Vi åt görgoa räkmackor,schnitzel och fisksoppa. Trevlig servitör.
Vi rekommenderar detta ställe.
Vi kommer tillbaka. Fam den Dulk

Tack susannehL1727ZL

Omdömet skrevs 10 oktober 2022

Så mysigt liten restaurang/bar med väldigt god mat och trevlig service. Testat lasagne, hamburgare, snitzel och bakad potatis med tonfisk/majonnäs. Ni måste prova detta ställe.

Tack EnoughorLagom
Omdömet skrevs 3 oktober 2022 från mobil enhet

God mat
Åt en schnitzel och en plankstek, vällagat och gott med bra och trevlig service. Kan definitivt rekommenderas om man vill äta gott.

Tack oscarracing
Omdömet skrevs 27 september 2022 från mobil enhet

Trist mat som påminner om enklare ”dagens lunch”. Omysigt och rörig restaurang bredvid vägen. Trevlig personal trots detta.

Datum för besöket: juni 2022
Tack J J
Omdömet skrevs 7 september 2022 från mobil enhet

När man bara behöver lite svensk mat. Toast Skagen, planka, black & white.
Trevlig personal.
Gott och prisvärt!
Värt ett besök!

Datum för besöket: september 2022
Tack K8785TPmariec

Resenärer som tittade på Kliv in (orange tree) tittade också på

Cabo Roig, Orihuela Costa
La Zenia, Costa Blanca

Dehesa de Campoamor, Orihuela

Besökt Kliv in (orange tree)? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.