“Lyxig resturang I La Zenia”

Browns Cocktail and Gastro Bar
Rankad som nr 3 av 55 Restauranger i La Zenia
Omdömet skrevs 21 juli 2021 från mobil enhet

Jättegod mat och trevliga personal.
Mysig ställe som måste besökas när man är i La Zenia.
OBS! 16 års åldersgräns. ✋

Datum för besöket: juli 2021
Tack 36setarehb

Omdömet skrevs 9 oktober 2020 från mobil enhet

Bästa servicen, trevligaste personalen och framför allt den absolut de godaste köttbitarna som vi någonsin smakat!
En klar favorit för alla oss som besökt Browns. Vi går hit minst en gång varje gång vi är ”hemma” i Spanien

Datum för besöket: september 2020
1  Tack Fiffilina
ScottishRoberto, Agency / Consultant på Browns Cocktail and Gastro Bar, svarade på det här omdömetSvarade 12 oktober 2020

Tack så mycket för den fantastiska recensionen - Mycket uppskattad Fiffilina

Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Brown har trevlig personal och god vällagad mat. Kul ställe då det är mycket gäster med blandad bakgrund. Prisnivån lite över medel, men kvaliteten är också över medel.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack Fredrik B
M6222UJrobertoa, Agency / Consultant på Browns Cocktail and Gastro Bar, svarade på det här omdömetSvarade 6 februari 2020

Tack för recensionen Fredrik

Omdömet skrevs 13 januari 2020 från mobil enhet

God, vällagad mat och fantastisk service.
Maten och miljön håller väldigt hög klass och personalen levererar service som är svårslagen i regionen.
Trevligt ställe även om man bara är ute efter en god drink.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Dago78
Robert K, Marketing på Browns Cocktail and Gastro Bar, svarade på det här omdömetSvarade 14 januari 2020

Tack för den fantastiska recensionen av vår restaurang

Omdömet skrevs 24 juli 2019

Resturang av hög kvalitet!
Högklassig service, och bästa maten jag och min sambo har kommit över i torreveija/Alicante!

Datum för besöket: juli 2019
Tack julia b
Robert K, Marketing på Browns Cocktail and Gastro Bar, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2019

Tack för din recension Julia

Resenärer som tittade på Browns Cocktail and Gastro Bar tittade också på

Playa Flamenca, Orihuela
Cabo Roig, Orihuela Costa

Orihuela Costa, Costa Blanca
Playa Flamenca, Orihuela

Besökt Browns Cocktail and Gastro Bar? Berätta vad du tyckte!