“Rymligt boende i bra läge”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 3 Skribent
24 omdömen
6 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 hjälpsamhetsröster
“Rymligt boende i bra läge”
Omdömet skrevs 22 september 2016 för en vistelse i juni 2016
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

House Ryfylke är en villa som ligger i utkanten av Stavanger centrum. Det tar 10 min promenad att komma till centrum.
Lätt att ta sig till huset med bil.
Ägarinnan mötte upp vid ankomst och tag emot betalningen cash. 3000 kr för två nätter , vi var 5 personer men det fanns plats för 6 personer. Vi bodde i bottenvåningen och på andra våning fanns ytterligare en lägenhet för uthyrning. Parkeringsplats för en bil på gården. Annars fanns en parkeringsplats på gatan. Lägenheten var rymlig med ett stort välutrustat kök. och vardagsrum i öppen planlösning. 3 sovrum med 2 bäddar i varje. Helt ok dusch och toa. Kunde varit bra med ytterligare en toa.
Vi var helnöjda med boendet.

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Gillade mest: Läget och rymligheten.
Gillade minst: bara en toalett
Resegrupp: Familj med tonårsbarn
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Rekommenderas för:
Kompisresa Familjer med småbarn
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera