Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline127 US$

+Personalen
+Stor skön säng
+tyst rum
+badkar
+nära till arenan och shopping på gåavstånd.
-ingen rabbat för arena eller resturangen
-avgift för att få upp rumsservice
-Kunde inte öppna fönster mer än lite.

Datum för vistelsen: februari 2018
Tack 570filipj
Ida Kristin R, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2018

Hei 570filipj,
Tusen takk for super tilbakemelding. Veldig kjekt å se at du setter så stor pris på det vi har å tilby.
Vi skal selvfølgelig se forbedringspotensialene du nevner.

Håper å se deg igjen veldig snart.

Clarion Hotel Energy

Omdömet skrevs 23 augusti 2017

Otroligt bra bemötande av damen i receptionen och hon uppgraderade mig till ett större rum utan att fråga mig, mycket bra. Rummet var väldigt stort och mycket ljus och trevligt. Endel av rummet var sängen och i andra delen så hade man två fåtöljer och soffa och bord. Med en stor TV på väggen. Om man låg i sängen så hade man också en stor tv på väggen. Bra badrum med dusch, detta är riktigt bra sedan jag inte själv tycker att badkar är något att ha.
Bar och restaurangen är riktigt bra med kunnig personal och väldigt tillmötesgående. Flanksteken var helt himmelsk god. Det var mycket bra att servitören sa åt oss på ett mycket bra sätt och vänligt att vi inte bör beställa den mot det råaste laget. Detta visade sig att hon hade helt rätt, mycket mycket bra! Vinet var också ett väldigt gott val.
Allt i allt en mycket bra upplevelse på Erat hotell
Lars-Erik B Larsen

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack BrunoLarsen
Omdömet skrevs 27 juli 2017 från mobil enhet

Fantastiskt plats att vara på. Det enda som inte var bra var vädret. Allt! Jag menar, Allt var perfekt på detta hotell. Åk dit!
Hotellet ligger inte jättecentralt men har inte så stor betydelse.
Tyvärr hade vi regn två av tre dagar.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack hankgitarr
Ida Kristin R, Manager på Clarion Hotel Energy, svarade på det här omdömetSvarade 24 augusti 2017

Wow hankgitarr,

Tusen takk for helt fantastisk tilbakemelding!
Været råder vi ikke over, men godt å høre resten var perfekt.
Håper å se deg igjen ved en annen anledning.

Omdömet skrevs 21 juli 2017

Mycket bra boende i utkanten av Stavanger. Snyggt hotell, rum, lounge och restaurang.
Modernt och superfräscht. Trevlig receptionspersonal. Ett plus för Kitchen & Table som hade restaurangen. Parkering i P-hus en liten bit ifrån. Paraply att låna om det regnade. Gratis wi-fi.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack 929ingers

Hei Inger S,

Tusen takk for super tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese at du hadde et fint opphold hos oss og la merke til være fantastiske resepsjonister.

Håper vi ser deg igjen ved en annen anledning.

Omdömet skrevs 23 maj 2017

Trevligt, modernt! Allt funkade! Ingen middag serverades på helgen. Ingen fara denna gång då jag planerat middag på stan. Men det skulle annars vara bra på söndagskvällen när man kommer om man inte har dom möjligheterna.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack erikai875
Ida Kristin R, Leder  på Clarion Hotel Energy, svarade på det här omdömetSvarade 24 maj 2017

Hei erikai875,

Tusen takk for fin tilbakemelding. Hyggelig å høre du haddet det så kjekt hos oss.
Vi har alltid noe spiselig tilgjenglig, men på søndager etter kl 11.00 er dette kaldmat.