Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com157 US$
Priceline157 US$
Tripadvisor157 US$
FindHotel
eDreams157 US$
Omdömet skrevs 31 oktober 2017

Datum för vistelsen: oktober 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2017

Omdömet skrevs 16 oktober 2017

Hörnrum med utsikt mot vattnet.. Härligt och utmärkt att man läst mina önskemål.
Parkering i källaren, men bara 6 (kanske 7 platser)
Promenadavstånd 10-15 min till centrum och restauranger
Bra frukost
Söndag enbart barmeny, men helt ok

Datum för vistelsen: oktober 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack Pilgrim2010_18
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2017

Dear guset,
Thank you so much for your kind feedback. I am pleased to hear that you enjoyed your stay. We are looking forward welcoming you back soon!
Kind regards

Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Ett mycket bra hotell med bra service och fina rum. Vi hade hund med oss vilket inte var något problem. Fick ett rymligt rum med utsikt mot båtarna till Tua.
Frukosten hade stort utbud som gör att frukostarna blir långa.
Personalen vid incheckning och utcheckningen var mycket trevligt.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack csawing
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarade på det här omdömetSvarade 24 juli 2017

Hei,
Tusen takk for tilbakemeldingen. Kjekt å høre at dere hadde en god hotellopplevelse hos oss. Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.
Mvh
Ruth-Hege Holst

Omdömet skrevs 2 juni 2017

Stort, modernt och effektivt hotell med några minuter gångavstånd till Oljemuseet, hamnen, krogarna och centrala staden. Bra pris och bra frukost. Nära vatten och färja mot Preikestolen (The Pulpit Rock).

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack Jan Fredrik S
ruthhegeh, General Manager på Scandic Stavanger City, svarade på det här omdömetSvarade 7 juni 2017

Hei,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi får anledning til å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Mvh
Ruth-Hege Holst, direktør

Omdömet skrevs 17 april 2017

Mkt gäster under helgen, kanske aktuellt med en särskild familje/barn avd. vid frukosten? Inte alla som uppskattar att barnen springer omkring.
Bra frukost annars.
Vårt rum blev inte städat under vår vistelse ( 3 nätter), fick själva säga till om handdukar och mer kaffepulver.

Datum för vistelsen: april 2017
1  Tack Anette K
Ruth-Hege H, General Manager på Scandic Stavanger City, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2017

Hei,
Tusen takk for tilbakemelding til oss. Alle rom rengjøres hver dag. Jeg forstår ikke at rommet ikke har blitt rengjort. Kjekt å høre at frokosten smakte bra. Vi kan ikke skille barnefamilier fra andre gjester. Det er foreldrenes ansvar å styre barna slik at de ikke er til sjenanse fra andre gjester.
Jeg håper at oppholdet var hyggelig og at vi på Team City får mulighet til å ønske dere velkommen tilbake.
Mvh Ruth-Hege Holst, direktør