Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com125 US$
FindHotel125 US$
eDreams125 US$
Travelocity125 US$
CheapTickets125 US$
Omdömet skrevs 4 november 2019

Mycket trevligt hotell med resturang och frukostmatsal på 21:a våningen med en fantastisk utsikt. Stor och fin frukost med mycket att välja på.
Nära hotellet finns en mycket fin motionsslinga runt en sjö att springa.

Datum för vistelsen: november 2019
2  Tack PeA2014
VibekeFjordbakk, General Manager på Stavanger Forum Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2019

Hei!

Tusen takk for en superfin anmeldelse. Det setter vi stor pris på!
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning :-)

Beste hilsener Vibeke & Team

Omdömet skrevs 1 juli 2019

Datum för vistelsen: juni 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
vibfjo, General Manager på Stavanger Forum Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2019

Omdömet skrevs 17 september 2018 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt hotell! Fick ett jättefint rum med panoramautsikt över vackra Stavanger. Utmärkt service av kompetent och mycket trevlig personal! Jättegod frukost med mycket att välja på! Jag kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: september 2018
Tack annanasahus
Ulrika L, General Manager på Stavanger Forum Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2018

Tusen tack før 5 stjärnor Annanasahus!
Det var väldigt trevligt att lästa om din vistelse hos oss.
Jag och resten av Team Scandic Forum hoppas att du kommer på besøk snart igen!

Vi ønskar dig en fin høst!

Bästa Hälsningar

Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Bra rum och service var på hotellet, men bäst var utsikten vid frukost och middagen på 22 våningen.
Frukosten var också bra.
Lite mycket väntan på hissarna.
Stor fördel med närheten till Stavanger expo

Datum för vistelsen: september 2017
Tack bjalnesp
Ulrika L, Daglig leder på Stavanger Forum Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2017

Kära Bjalnesp,

Tusen tack før att du tog dig tid att fylla i feedback om din vistelse hos oss.
Jag och min personal blir så glada att läsa om din vistelse- vi hoppas du kommer tillbaka till oss nästa gång du besøker Stavanger.

Ønskar dig en fin høst!

Bästa Hälsningar
Ulrika Larsson & Team Scandic Forum

Omdömet skrevs 7 augusti 2017

Stannade två nätter och var mycket nöjd. Mycket trevlig personal som fick mig att känna mig varmt välkommen. Bra standard på rummet. Mycket god frukost och mat. Mycket trevlig utsikt från matsalen. Enda minuset är väl att det ligger lite utanför centrum, men vi lånade cyklar och det tog bara en knapp kvart dit.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Iceman_se
Dimitar S, Restaurant Manager på Stavanger Forum Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2017

Hei,
Så hyggelig å høre du hadde fint opphold hos oss. Vi jobbe stadig med vår service kvalitet og tjenester. Vi ser frem til å har dere som gjester hos oss igjen.