Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com124 US$
FindHotel124 US$
eDreams124 US$
Travelocity124 US$
CheapTickets124 US$
Omdömet skrevs 1 juli 2019

Datum för vistelsen: juni 2019
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
vibfjo, General Manager på Stavanger Forum Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 juli 2019

Omdömet skrevs 17 september 2018 från mobil enhet

Fantastiskt mysigt hotell! Fick ett jättefint rum med panoramautsikt över vackra Stavanger. Utmärkt service av kompetent och mycket trevlig personal! Jättegod frukost med mycket att välja på! Jag kommer gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: september 2018
Tack annanasahus
Ulrika L, General Manager på Stavanger Forum Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 18 september 2018

Tusen tack før 5 stjärnor Annanasahus!
Det var väldigt trevligt att lästa om din vistelse hos oss.
Jag och resten av Team Scandic Forum hoppas att du kommer på besøk snart igen!

Vi ønskar dig en fin høst!

Bästa Hälsningar

Omdömet skrevs 2 oktober 2017

Bra rum och service var på hotellet, men bäst var utsikten vid frukost och middagen på 22 våningen.
Frukosten var också bra.
Lite mycket väntan på hissarna.
Stor fördel med närheten till Stavanger expo

Datum för vistelsen: september 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack bjalnesp
Ulrika L, Daglig leder på Stavanger Forum Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2017

Kära Bjalnesp,

Tusen tack før att du tog dig tid att fylla i feedback om din vistelse hos oss.
Jag och min personal blir så glada att läsa om din vistelse- vi hoppas du kommer tillbaka till oss nästa gång du besøker Stavanger.

Ønskar dig en fin høst!

Bästa Hälsningar
Ulrika Larsson & Team Scandic Forum

Omdömet skrevs 7 augusti 2017

Stannade två nätter och var mycket nöjd. Mycket trevlig personal som fick mig att känna mig varmt välkommen. Bra standard på rummet. Mycket god frukost och mat. Mycket trevlig utsikt från matsalen. Enda minuset är väl att det ligger lite utanför centrum, men vi lånade cyklar och det tog bara en knapp kvart dit.

Datum för vistelsen: augusti 2017
Tack Iceman_se
Dimitar S, Restaurant Manager på Stavanger Forum Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2017

Hei,
Så hyggelig å høre du hadde fint opphold hos oss. Vi jobbe stadig med vår service kvalitet og tjenester. Vi ser frem til å har dere som gjester hos oss igjen.

Omdömet skrevs 9 april 2015

Hotellet ligger i anslutning till Stavanger Forum där mässor och konferenser arrangeras och deltagande i ett sådant evenemang är egentligen enda anledningen att bo här. Hotellet ligger tråkigt till en bit utanför city.

Tråkiga och slitna standardrumm och då hotellet är byggt på höjden hade några fler hissar inte skadat. Väntan på en hiss kan bli olidligt lång.

Det mest positiva med hotellet är att ära en tämligen riklig frukost på översta våningen med milsvid utsikt det är en bra start på dagen.

Datum för vistelsen: december 2014
Tack Michael G
Marc D, Service Manager på Stavanger Forum Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 15 april 2015

Kjære gjest,

Takk for dine tilbakemeldinger og at du tok deg tid til å skrive på tripadvisor.

Det er jo synd at du ikke var helt fornøyd med oppholdet ditt og ja vi ligger ca. 2,5km utenfor sentrum men med buss/bil er man der på 5 minutter. Man slipper også sentrums køene på morningen, så derfor foretrekker mange vårt hotell som en raskere alternativ når man skal til plasser som Risavika, Forus og Dusavik. Man slipper også sentrums bråket og har en fantastisk utsikt over hele Stavanger enten fra rommet sitt eller fra frokostsalen i 21.etasjen. Er det likevel sentrum man skal være, så anbefaller jeg et av våre søsterhotell i sentrum.

Vi har også fått et 3. glassheis i 2014, siden vi skjønte at 2 var for lite. Det er dessverre sånn i alle høye bygg at det kanskje blir litt venting når alle skal ta heisen på morningen. Da anbefaller jeg at man bor lavt, slik at man kan ta trappene hvis man har dårlig tid og skal rekke et møte.

Og vi har nettopp pusset opp 60 nye rom og planlegger å gjøre det med flere i fremtiden. Dermed håper jeg du kommer tilbake for å prøve et av de nye rommene og ta gjerne kontakt med meg på forhånd, så kan jeg bestille et slikt et til deg ved ditt neste besøk.

Håper å se deg igjen snart når du returnerer til Stavanger,

mvh,
Marc Dudley