Boka nu, betala på plats
Destinia.com
Priceline166 US$
Trip.com175 US$
Omdömet skrevs 7 december 2019

Ett hotell som i vårt tycke har ett perfekt läge i Stavanger, nära till ett stort antal restauranger, barer, båtutflykter, affärer och med bara 5-10 minuters promenad till Norsk Oljemuseum för att bara nämna något. Ett mycket fint rum med stora fönster från golv till tak med utsikt över hamnen. En kul grej var att vårt rum hade ett eget namn, inte ett nummer. Mycket bra med ett parkeringshus under hotellet, dock har hotellet inga egna parkeringsplatser utan man får betala precis som alla andra som nyttjar parkeringshuset. Mycket bra frukost och ett godkänt kvällsmål. Som alltid på Clarion får den trevliga och hjälpsamma personalen högsta betyg. Ett mycket bra alternativ om man vill bo mysigt i Stavanger.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack MrMag1962
June J, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2019

Kjære MrMag1962,
Tusen takk for flott tilbakemelding etter ditt besøk hos oss! Hyggelig å høre at du hadde et flott opphold og satte pris på både rom, vårt unike konsept som inkluderer både frokost, fika og kveldsmat og ikke minst vår fantastiske beliggenhet i umiddelbar nærhet til alt Stavanger har å tilby!
Hjertelig velkommen tilbake!
Beste hilsen June, GM

Omdömet skrevs 17 juni 2019

Ett bekvämt boende med såväl god frukost som kvällsbuffé är en vikttigt inslag. Därtill kommer en bra standard rum och säng. Att det dessutom finns goda parkeringsmöjligheter intill hotellet, är tillsammans med läget vid hamnen sådana faktorer som gör att man gärna återkommer till ett hotell som detta.

Datum för vistelsen: juni 2019
2  Tack 819clasm
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarade på det här omdömetSvarade 18 juni 2019

Kjære Clas M,
Tusen hjertelig for fantastisk tilbakemelding og ikke minst at du satte pris på pris på rommene, vår unike beliggenhet og ikke minst vårt konsept som inkluderer både frokost og kveldsmat!
Håper å se deg igjen ved ditt neste besøk til Stavanger - hjertelig velkommen tilbake!

Omdömet skrevs 3 maj 2019

Hotellet ligger perfekt vid vattnet och nära till barer och restauranger i Stavanger.
Rummet var bra och skönt att vakna för att se ut över vattnet och hus på andra sidan.
Lägger till enorma kryssnings färjor utanför lite då och då som tar bort utsikten men kan vara kul att se.
Bra boende dock kan kvällsmaten förbättras.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack Tommpa74
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2019

Kjære Tommpa74,
Tusen takk for flott tilbakemelding - det betyr utrolig mye for oss! Hyggelig å høre at du setter pris på vårt unike beliggenhet med flott utsikt! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss og dette gjelder selvfølgelig kveldsmaten også. Jeg kan informere om at vi nå får ny sommermeny - håper du får anledning til å smake på den :-)
Igjen; tusen takk for fine ord - hjertelig velkommen tilbake!

Omdömet skrevs 11 oktober 2018

Ett fantastiskt hotel som är nyrenoverat med fantastiskt resultat. Jag hade rum med utsikt ut över hamnkanalen vilket är ett stort plus, då får du del av hela Stavangers puls både till land och sjös. Runt hotellet finns det fullt av butiker, krogar, matställen, ALLT vad du behöver för en semester eller koppla av efter en arbetsdag. För dej som kommer med bil har du garage vägg i vägg med hotellet.

Datum för vistelsen: oktober 2018
1  Tack torbjornanefjord
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2018

Kjære Torbjørn A,
Det varmer virkelig et Skagen Brygge-hjerte å få så flott tilbakemelding - tusen takk! Utrolig kjekt å høre at du hadde ett flott opphold og satte pris på vår unike beliggenhet nær alt Stavanger har å tilby! Igjen; tusen takk og hjertelig velkommen tilbake!

Omdömet skrevs 19 juli 2018

Vi fick ett rum högt upp med utsikt mot hamnen precis som vi hade önskat, personalen i receptionen var hur trevlig som helst och hjälpte oss att förstå hur parkeringen gick till, skämtsam och trevligt personal möttes vi av varje dag. Kvällsmaten var supergod och samma sak gäller frukosten, hade dock önskat att det stod mer vad maten innehöll eller vad det var som stod framme, blev ofta till att gissa sig fram. Eftermiddagsfikan var god men jag hade förväntat mig lite mer än bara pannkakor. Killen i baren var hur trevlig som helst, riktigt skämtsam och pratglad, han var även väldigt duktig på att göra drinkar. Det var rätt livligt utanför men det var ett bra och trevligt sorts liv så inget som störde oss, kan dock anses som störande för andra. Kommer jättegärna tillbaka!

Rumstips: Be om rum med utsikt
Datum för vistelsen: juli 2018
Tack åsa b
JuneJohansson, General Manager på Clarion Collection Hotel Skagen Brygge, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2018

Kjære åsa b,
Tusen hjertelig takk for flott tilbakemelding! Utrolig hyggelig å høre at dere hadde ett flott opphold! Jeg har gitt dine tilbakemeldinger om merking av kveldsmaten videre til vår kjøkkensjef som lover å ta action asap! Kjekt at vår bartender gjorde et godt inntrykk på dere - det ble tatt veldig godt imot! Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake!
Sommerhilsen fra