ScandicHotels.com
Destinia.com
Booking.com162 US$
Priceline154 US$
Omdömet skrevs 3 november 2017

Bodde 3 nätter i superior extra rum. Mycket bra utformade rum med en säng del och en del med skrivbord och soffa. Tv´n kan vridas åt båda hållen. Svalt i rummet och varm och skön golvvärme i det rymliga och välutrustade badrummet. Tilltagna garderober. Detaljer som inte var bra är en minibar/kylskåp som endast var påslaget då rumskortet satt i huvudbrytaren. Minibaren inte komplett med öl och vin. En golvlampa utan lampskärm. Inte välstädat. Skräp blev stående i korridoren flera dagar.
Mycket trevlig och tjänstvillig receptionist. Välsmakande och riklig frukost. Vi hade missat att hotellets restaurang var stängd på helgen. Oklar info. Jag kan uppfatta skötseln av hotellet som lite oengagerad.
Hotellet har utmärkt läge med bra parkering och gångavstånd till centrum.

Rumstips: Rummen på åttonde våningen med utsikt åt söder är ljusa med ok utsikt.
Datum för vistelsen: oktober 2017
1  Tack peter w
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarade på det här omdömetSvarade 10 november 2017

Kjære Peter,

Tusen takk for din tilbakemelding, på denne måten kan vi forbedre oss og gi deg en enda bedre opplevelse ved neste anledning!
Jeg håper du fikk mulighet til å opplyse resepsjonen om dine opplevelser slik at vi kunne rette dette opp underveis.
Jeg håper dere vil vurdere å booke hos oss igjen - gi meg gjerne en lyd ved neste opphold, så skal jeg sørge for at dere får en flott oppgradering og et riktig "Park" opplevelse :-)

Beste hilsener Vibeke & Team Park
vibeke.fjordbakk@scandichotels.com

Omdömet skrevs 14 juli 2017 från mobil enhet

Rent snyggt och fint. Rummen ovanligt fina och bäddsoffan för barnen mycket bättre än på samtliga andra hotell vi bott i familjerum. Frukosten helt ok men inga stjärnor där. Middagsmeny mycket sparsam och klen - gå hellre ut och ät. Oändligt med restauranger inom 10 min från hotellet.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Lars H
VibekeFjordbakk, Manager på Scandic Stavanger Park, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2017

Hej.

Tack för eran review. Vi är glada över att ni ni var nöjda med rummet och att ni fick uppleva god service av våra duktiga anställda.
Men vi vill vill beklaga över att vi inte lyckades uppnå era förväntningar i restaurangen. Vi vill alltid att våra gäster ska uppleva att vi levererar i toppklass i alla avdelningar :-)

Vi hoppas att få möjligheten att välkomna er tillbaka vid ett annat tillfälle :-)

Hälsningar
Ida Lind
Housekeeping Manager

Omdömet skrevs 3 januari 2017

Har bott hos er flera gånger nu, har varit en del problem genom åren, med bokningen tex. Nu vid jul fick vi ett rum som var helt ostädat!?, känns som det var endast sängen som var ren. Vi fick byta rum efter vi sagt till om det, men är det så illa med städningen generellt så är det ju inte bra.
OK frukost.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Anette K
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2017

Hei Anette!
Tusen takk for din tilbakemelding!
Vi beklager så mye at du ved en feil fikk et rom som ikke var klargjort - og håper du var fornøyd med ditt nye rom!
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste anledning - ta gjerne direkte kontakt med oss, slik at vi kan ordne en gratis oppgradering til deg!

Beste hilsener Vibeke & Team Park

Omdömet skrevs 31 augusti 2016

Stora rum, höga priser under ONS-mässan, har allt man behöver och trevlig personal. Frukosten var okej, om än något oinspirerad. Tyst och lugnt, det är ju positivt. Nära att gå förbi järnvägsstationen och ner mot centrum.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack linda_X5702OI
VibekeFjordbakk, Manager på Scandic Stavanger Park, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2016

Hei Linda!
Takk for din tilbakemelding!
Hører gjerne fra deg dersom det var noe spesielt du savnet fra frokosten :-)
Hjertelig velkommen til oss neste gang du skal til Stavanger!

Beste hilsener fra Vibeke & Team Park

Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Hotellet ligger ca 5 min promenad från centrala Stavanger. På andra sidan gatan finns parkering för 100 NOK per natt som betalas på hotellet. Rummen var rätt stora, men det var väldigt varmt i rummen, trots att det inte var mer än 20-22 grader ute. Ett av rummen hade vi mot gatan så det gick inte att ha fönstret öppet. Nämnde det vid utcheckning och då sa de att vi hade fått en fläkt om vi hört av oss. Personalen var tillmötesgående förutom en man på frukostserveringen, som mest såg ut som om han ville därifrån. Frukosten hade ett bra utbud med varma rätter, bröd och pålägg.

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack mkeytravel
VibekeFjordbakk, General Manager på Scandic Stavanger Park, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2016

Hei mkeytravel,

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding på oppholdet ditt her på Scandic Stavanger Park. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å fortelle om din opplevelse av hotellet och håper at vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen, Vibeke & Team Park :-)