Trip.com
Priceline176 US$
Booking.com176 US$
Travelocity176 US$
Omdömet skrevs 7 maj 2018 från mobil enhet

Centralt hotel. Rent och fräscht. Service minded personal. Bra rum och trevligt interiör. Ok frukost.
Relaxavdelningen i penthouse var en kul ide’ men kändes slitet. Hade gärna haft möjligheten att beställa från baren. Rekommenderas!

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack StefanD53
Louise R, Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2018

Hei Stefan! :)

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding!
Så utrolig kjekt å høre at du har kost deg her hos oss :)
Ingenting er hyggeligere enn det!

Vi håper vi ser deg snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake skal du være!

Louise & Team Clarion Stavanger

Omdömet skrevs 28 augusti 2017

Helhetsintrycket bra, Trevliga rum med JUMBO kuddar. Bra uppkoppling och konferensanläggning och mycket god mat i hotellets restaurang. Servicen var utmärkt men dessvärre drog barpersonalen ner upplevelsen (och betyget...)

Datum för vistelsen: augusti 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack 500mikaelh
Louise R, Hotel Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2017

Hei!

Takk for at du har tatt tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss!
Kjekt å høre at hotellet var bra og at dere koset dere i restauranten.
Vi setter pris på at du gir både ris og ros slik at vi får mulighet til å forbedre oss!
Takk igjen for at du har tatt deg tid :)
Håper vi ser deg snart igjen Mikael!

Omdömet skrevs 15 november 2016 från mobil enhet

Fantastiskt hotell. Snyggt och fräscht rum. Bra säng. Härlig bubbelpool och bastu på toppvåningen med panoramautsikt över staden och vattnet. Bra frukost och grym restaurang på kvällen!
Ligger väldigt bra mitt i stan!

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack Erik8407
Louise R, Hotel Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2016

Hei Erik8407!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss. Fantastisk å lese slike fine tilbakemeldinger! Det setter vi utrolig stor pris på!
Vi håper vi ser dere snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake skal dere være.

Omdömet skrevs 27 augusti 2016

Riktigt härlig utsikt över staden från hotellets poolarea! Hotellet låg mycket centralt i Stavanger. Personalen hade kunnat vara mer serviceminded. Maten i restaurangen smakade okej, ingen wow-upplevelse.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Omdömen sammanställs i samarbete med NordicChoiceHotels.com
Tack G7514UXmarial
Louise R, Hotel Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2016

Hei G7514UXmarial!

Vi setter stor pris på alt av tilbakemeldinger, så det er fint for meg også å høre hva vi kan jobbe mer med for å bli enda bedre!
Veldig kjekt å høre at dere fikk tid til å nyte utsikten!

Vi håper vi ser dere snart igjen, og hjertelig velkommen tilbake skal dere være! :)

Omdömet skrevs 11 juli 2016

Ett bra hotell med centralt läge som har trevlig personal, bra service och god mat. Internet på rummet är ett stort plus och ett lika stort minus blir det för de begränsade parkeringsmöjligheterna med bil.

Datum för vistelsen: maj 2016
1  Tack Mkarzzo
Louise R, Hotel Manager på Clarion Hotel Stavanger, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2016

Hei Mkarzzo!

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss. Kjekt å høre at personalet var hyggelig og at servicen og maten var bra. Det er alltid koselig med fine tilbakemeldinger.
Dessverre er parkeringshuset kommunalt, men det er heldigvis ikke mer enn 150 meter fra hotellet.
Vi håper vi ser dere igjen ved en annen anledning, og hjertelig velkommen tilbake skal dere være.