Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
ScandicHotels.com146 US$
Priceline147 US$
FindHotel147 US$
Booking.com147 US$
eDreams147 US$
Omdömet skrevs 30 oktober 2017

Bra hotell och restaurang.
Lite trångt vid frukosten men helt OK.
Bra mat på kvällen.
Utsikten från rummet var inget att ha men det gjorde inget, var ändå inte där i dagsljus.
Smiding med onlineutcheckning.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Tack jonasevertsson
Omdömet skrevs 23 oktober 2016 från mobil enhet

Personalen är jättetrevliga och tillmötesgående. Rummen är moderna och har allt man kan tänka sig, värdeskåp och kyl (personligen tycker jag det är superbra att den är tom, kan man beställa. Ladduttag i huvudhöjd. Bästa rummen på scandic jag haft. Det är synd att de inte har bastu elle/och pool. Frukostbuffén är mycket god, som svensk saknar man att de har enbart bacon. Fyllde inte på tvålen på en vecka. Trist att de inte finns buffé. Många saker var slut på meny som inte var jättestor, sen var det först efter de gott ut i köket som man fick veta att det var slut. Överlag mycket nöjd och tycker att hotellet kan rekommenderas.

Datum för vistelsen: oktober 2016
Restyp: Reste i arbetet
Tack B7874RDdanielr
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2016

Hei Daniel R

Tusen takk for flott tilbakemelding etter at du var hos oss.
Veldig hyggelig å lese at du er så fornøyd med rommene og frokosten vår.
Jeg skal ta med meg dine kommentarer ang at det manglet mye på menyen og at servitøren ikke var oppdatert på det.

Håper å se deg igjen snart.

Omdömet skrevs 8 oktober 2015 från mobil enhet

Trevlig personal (alla Scandic anställda i Norge är hjärntvättat trevliga.., nästan absurdt).
Restaurangen är enkel, men maten är väldigt, väldigt god. Åt just en enormt mör och god "indrefile". På väg tillbaka från jobbet längtar man efter middagen. En eloge till köksmästaren.
Detta kan man inte säga om andra Scandic hotell i Stavanger. Nu bokar jag helst av allt Forus när jag jobbar i Stavanger.
Fina rum. Frukosten är fyrstjärnig. Dvs normal Scandic standard.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Restyp: Reste i arbetet
Tack Carlos R
Gjermund D, Daglig leder på Scandic Stavanger Forus, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2015

Kjære Carlos R

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er vedlig hyggelig å lese at du er fornøyd og jeg skal forettelle både kokker og servitører hvor fornøyd du er med maten.

Med håp om snarlig gjensyn.

Omdömet skrevs 30 september 2015

Trevligt bemötande varje gång, ofta blir man uppgraderad till ett bättre rum för att höja upplevelsen. Man kan även ha koll på flygtider "live" i lobbyn.
Rent, snyggt och trevligt hotell som visar hur andra Scandic borde vara.

Datum för vistelsen: september 2015
Tack Lelle5
Gjermund D, Daglig leder på Scandic Stavanger Forus, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2015

Kjære Lelle5

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi jobber hardt for vårt mål "Gjester som skryter og ingen som klager" og det er veldig hyggelig når vi lykkes :-)

På snarlig gjensyn!

Omdömet skrevs 4 maj 2015

Datum för vistelsen: april 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2015