Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
ScandicHotels.com146 US$
Priceline147 US$
Tripadvisor146 US$
FindHotel
Booking.com147 US$
Omdömet skrevs 8 oktober 2015 från mobil enhet

Trevlig personal (alla Scandic anställda i Norge är hjärntvättat trevliga.., nästan absurdt).
Restaurangen är enkel, men maten är väldigt, väldigt god. Åt just en enormt mör och god "indrefile". På väg tillbaka från jobbet längtar man efter middagen. En eloge till köksmästaren.
Detta kan man inte säga om andra Scandic hotell i Stavanger. Nu bokar jag helst av allt Forus när jag jobbar i Stavanger.
Fina rum. Frukosten är fyrstjärnig. Dvs normal Scandic standard.

Datum för vistelsen: oktober 2015
Restyp: Reste i arbetet
Tack Carlos R
Gjermund D, Daglig leder på Scandic Stavanger Forus, svarade på det här omdömetSvarade 22 oktober 2015

Kjære Carlos R

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det er vedlig hyggelig å lese at du er fornøyd og jeg skal forettelle både kokker og servitører hvor fornøyd du er med maten.

Med håp om snarlig gjensyn.

Omdömet skrevs 30 september 2015

Trevligt bemötande varje gång, ofta blir man uppgraderad till ett bättre rum för att höja upplevelsen. Man kan även ha koll på flygtider "live" i lobbyn.
Rent, snyggt och trevligt hotell som visar hur andra Scandic borde vara.

Datum för vistelsen: september 2015
Tack Lelle5
Gjermund D, Daglig leder på Scandic Stavanger Forus, svarade på det här omdömetSvarade 1 oktober 2015

Kjære Lelle5

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi jobber hardt for vårt mål "Gjester som skryter og ingen som klager" og det er veldig hyggelig når vi lykkes :-)

På snarlig gjensyn!

Omdömet skrevs 4 maj 2015

Datum för vistelsen: april 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Gjermund D, General Manager på Scandic Stavanger Forus, svarade på det här omdömetSvarade 5 maj 2015

Omdömet skrevs 3 maj 2015 från mobil enhet

Bodde 2 nätter i maj och blev blev väldigt bra omhändertagen skulle verkligen rekommendera hotellet till en vän. Fick otroligt bra hjälp av Jakob i receptionen, han hjälper er med allt. Hade lite problem med rummet men det löste Jakob med en glimt i ögat, rekommenderar starkt att besöka hotellet. Trots deras placering så skapar de en förträfflig miljö. Alla som ska till området borde välja hotellet.

Datum för vistelsen: maj 2015
Tack Jennelie93

Kjære Jennelie.

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra deg.
Vi jobber hardt for å bli bedre så det er virkelig gøy å lese at du trivdes så godt hos oss.
Jeg skal overbringe dine kommentarer til Jakob.

Håper å se deg hos oss igjen om ikke lenge :-).

Omdömet skrevs 23 juli 2014 från mobil enhet

Ett bra hotell.
När man ska flyga nackdelen är bara att det ligger lite långt från flyget så man får ta en taxi till hotellet ca 10 min till hotellet från flyget i Stavanger Sola.
Väldigt modernt hotell men bra service.
Maten är bra som fins.
Fins lite urval av div mat

Datum för vistelsen: juli 2014
Tack comapass